Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Problemen met Active24

Waarschijnlijk hebben jullie al verschillende geruchten gehoord over het webhosting bedrijf Active24 dat voorheen bekend stond als Ladot. Een kennis van mij heeft zijn website daar gehost en wil nu verhuizen naar Webreus, omdat het niet meer te doen is bij Active24.. Het probleem is echter, dat om die verhuizing te bevestigen, een bevestigingsmail moet worden ontvangen op het administratieve account van de host waar je momenteel zit (Active24 dus). Nu is het dus het geval dat ons de toegang tot de webmail, FTP en ons account op hun website kennelijk is afgesloten, aangezien ik daar op geen enkele manier kan inloggen. De facturen zijn echter wel keurig betaald en de hosting is ook nog online.. Het bevestigen van deze mail is dus niet mogelijk gezien ik er vreemd genoeg geen toegang tot heb!. We hebben Active24 al telefonisch en per e-mail geprobeerd te contacteren, maar tevergeefs, want beide worden niet beantwoord. Wat kan ik nu doen? Hebben jullie ideëen? Alvast bedankt!

Anoniem
carlobernardini