Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Klachten over Planet Internet

Anoniem
Ub4040
2 antwoorden
  • Ik weet niet in hoeverre dit hier thuis hoort, maar zijn de gebruikers al bekend met klachten over Planet Internet na de opzegging en een bevestigingsbrief dat dit inderdaad zou gebeuren?

    In oktober 2005 een brief gestuurd voor kennissen om hun abbo op te zeggen, keurig een bevestiging gehad.
    In januari 2006 wordt het bedrag dat maandelijks betaald moet worden gewoon van de rekening geschreven. Dat gestorneerd en planet geinformeerd en aangegeven dat dit moet op houden.
    Februari, maart, april en mei hetzelfde.
    In mei de bank opdracht gegeven dat planet geen bedragen mag afschrijven van de rekening.
    In juli was ik op vakantie. Een aanmaning 7 maanden valt op de mat.
    Een familielid belt met Planet. Krijgt te horen dat het abbo beeindigd is in juli, maar dat er nog betaald moet worden tot juli 2007. Hij maakt helaas dat bedrag over.
    !9 januari 2007 valt er weer een aanmaning op de mat. Planet gebeld met het nummer in de brief. Krijg KPN aan de lijn!
    Wordt doorgeschakeld naar de helpdesklijn.
    Die geven aan dat het abbo is beeindigd in juli 2006. Hun systemen zouden nu plat liggen. (Ze kunnen ze dus wel raadplegen voor de opzegging!) Dus ze kunnen niets doen.
    Weer het in de brief genoemde nummer gebeld. Die geven door dat het abbo loopt tot juli 2007. Er moet maar weer een opzegging gesstuurd worden.
    Doorverbinden met verantwoordelijken is nooit mogelijk. Post gezonden op naam van verantwoordelijken wordt niet beantwoord.

    Meer mensen hier deze ervaringen?

    Bij Kassa wel.

    Op dat forum al 7 pagina's met klachten in 1 onderwerp.
  • Hoi,

    Door te zoeken of er meerdere klachten waren over planet internet ben ik hier beland.

    Jou verhaal doet sterk aan het mijne denken.
    Ik had al vanaf het allerbegin planet en eigenlijk nooit geen problemen.
    Maar omdat je tegenwoordig veel voordeliger kunt internetten, besloten we om toch eens verder te kijken. We hadden gevonden wat we wilden en besloten om planet op te zeggen. Dat was half november en ruim voor de verstreken tijd ingeleverd. We kregen maar geen bevestigingsbrief, dus wij bellen, je raadt het al, bellen, bellen en nog eens bellen (tussen alle mailtjes door). Van het kastje naar de muur gestuurd.
    De man die ons te woord stond bij de helpdesk, bevestigde idd onze brief en er zou binnen 2 dagen een bevestigingsbrief liggen.
    Inmiddels zijn we 2 maanden verder en je begrijpt het al: geen brief.
    Mijn vriendelijke mailtjes veranderde licht van toon, maar zonder resultaat.
    Het abonnementsgeld werd gewoon af gehouden en ze deden of hun neus bloedde, ik kreeg standaard antwoorden toegestuurd, wat niets met het probleem te maken had. We hebben het geld terug laten boeken en de automatische incasso ingetrokken. Toen kregen we natuurlijk wél een mailtje van hoe en waarom ze niet konden afschrijven.
    Ik heb alles weer uitgelegd en weer opgestuurd, maar geen enkele reaktie. Je krijgt aan de telefoon niet de hulp die je behoort te krijgen, er wordt [b:c312c910c3]helemaal niets[/b:c312c910c3] gedaan. In mijn laatste mailtje heb ik gedreigd met de ombudsman en KASSA, en nu zou mijn probleem besproken worden, maar daar kon wel enige tijd overheen gaan, vervolgens vermeldde het mailtje: wij beschouwen de datum van uw laatst gestuurde brief als opzegging :evil: .
    Maar dat gaat natuurlijk lekker zo door. Ik kan over 5 jaar nog wel dezelfde standaard brieven krijgen, ik wil er gewoon van af. Ik heb al een paar weken chello, dus zit ik met 2 providers. Ik vind het echt heel erg dat je als klant zo behandeld wordt en in feite geen poot heb om op te staan.
    Ik zal dan ook alsnog een mailtje sturen naar de ombudsman en naar KASSA.

    Groetjes,
    Monique Irene

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.