Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Combinatie VOIP-adapter met KPN Experiabox

wanabo
1 antwoord
  • Ik heb sinds kort een Surfen en Bellen abonnement van HetNet en kreeg daarvoor een KPN Experiabox. Ik gebruikte eerder al met succes de VOIP adapter SPA3000 van Linksys i.c.m. een ander modem
    outer. Als ik nu een telefoonnummer bel krijg ik normaal contact maar dat wordt na 30 a 40 seconden afgebroken. Ik vermoed (weet bijna zeker) dat het aan de (instellingen van) de Experiabox ligt. Kent iemand dit probleem en hoe kan ik het oplossen. Ik heb KPN er al over benaderd maar die schijnen het niet (te willen) begrijpen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.