Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Verzenden berichten in Word instellen

derkdejong
1 antwoord
  • Ik gebruik Word 2007 en werk onder Vista Ultimate (64bit). Als ik een document vanuit Word per email wil verzenden dan zie ik alleen maar de optie om dit via Windows Live Mail te doen. Ik gebruik The Bat als emailprogramma en zou de documenten dus ook graag via The Bat willen verzenden.

    Is er een mogelijkheid om dit in Word 2007 in te stellen? Ik kan dit nergen vinden ( ook niet bij Office online). Bedankt.

    Ruurd

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.