Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Windows Mail verzend geen email

andre@home
6 antwoorden
  • Hallo,

    bij het instellen van "Windows Mail", krijg ik (ondanks de juiste instellingen) volgende foutmelding bij het verzenden van de email:

    [list:23ac3c796b]De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp 'Test', Account: 'Scarlet', Server: 'smtp.scarlet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F[/list:u:23ac3c796b]

    Ontvangen gaat echter wel…

    [b:23ac3c796b]Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?[/b:23ac3c796b]

    mvg,
  • Ik heb ook enige tijd dit probleem gehad. Er zijn ook erg voor topic's hier die oplossingen aandragen voor dit probleem. Ik zelf heb drie pop mail providers. Het lukt me echter alleen mail te verzenden via het mailadres van mijn provider die me ook op internet helpt.
    Mogelijk ligt het hier bij jou ook aan?
    Probeer je te verzenden via de uitgaande server gegevens van je internetprovider? Succes
  • Ik verstuur via de provider die ook internet aanbied: Scarlet en gebruik inderdaad de door hen verschafte gegevens.
    Instellingen zijn juist, en wanneer ik bovenstaande foutmelding meld aan scarlet krijg ik volgend antwoord: [list:dd2f78e3aa]Het antwoord is:
    Error Code
    0x800CCC0F

    Error Type
    CONNECTION DROPPED

    Oplossing
    Antivirus/firewall uitschakelen

    Met vriendelijke groet,


    Bart Van Den Broeck
    Afdeling klantenservice[/list:u:dd2f78e3aa]
    :roll: Ik heb het nogmaals geprobeerd, met firewall én virusscanner uitgeschakeld:
    Nog steeds hetzelfde probleem :(
  • gebruik bij de uitgaande post is poort 995, wou bij mij nog wel is helpen.
  • aan het werk…
    http://www.google.nl/search?q=0x800CCC0F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
  • Als je het gisteren geprobeerd hebt, er waren grote problemen bij het inloggen op live mail. Ik kon er gisteren ook niet in komen, zowel via de site, als via outlook express. Zo te zien zijn de problemen nu opgelost.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.