Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

problemen Yahoo webmail

rataplantje
2 antwoorden
  • Wanneer ik een email wil versturen of eentje wil beantwoorden, krijg ik volgende melding:

    [quote:f441268250]Sorry, Unable to process request at this time – error 999.
    Unfortunately we are unable to process your request at this time. This error is usually temporary. Please try again later.

    If you continue to experience this error, it may be caused by one of the following:

    You may want to scan your system for spyware and viruses, as they may interfere with your ability to connect to Yahoo!. For detailed information on spyware and virus protection, please visit the Yahoo! Security Center.
    This problem may be due to unusual network activity coming from your Internet Service Provider. We recommend that you report this problem to them.
    While this error is usually temporary, if it continues and the above solutions don't resolve your problem, please let us know.

    Return to Yahoo!



    Please check the URL for proper spelling and capitalization. If you're having trouble locating a destination on Yahoo!, try visiting the Yahoo! home page or look through a list of Yahoo!'s online services. Also, you may find what you're looking for if you try searching below.[/quote:f441268250]

    Ik heb al virusscan en gezocht op spyware. Heb een hijack laten lopen en die vondt niets verdachts.

    Kan dit aan yahoo zelf liggen? of kan dit aan mijn pc liggen?
  • ja, ze beginnen ook met ´usually temporary´: deze fout is doorgaans maar tijdelijk….
    maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, en daarom raden ze je aan de pc zlef te checken, en, als de problemen langer duren, met hen contact op te nemen.
    dus als jij niks vindt, is de kans groot dat de boel morgen weer soepeltjes loopt!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.