Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Berichten ontvangen bij tweede account van outlook express

Hans1
11 antwoorden
  • Hallo,
    Ik vrrag jullie hulp bij het volgende:
    Bij mijn provider heb ik een tweede email adres aangemaakten ook bij outlook express v6,en als ik hem dan bij outlook express wil openen dan komt er geen email binnen.wel kan ik van het tweede email adres berichten verzenden.
    Wat kan hier mis zijn ?
  • Hoi,

    Zoiets heb ik ook gehad.

    Ga naar extra accounts, selecteer het nieuwe emailadres en kies eigenschappen.

    Op tabblad algemeen geef je het een naam ( dat zal best al gebeurt zijn )

    Bij het email adres geef je op het NIEUWE email adres.

    Tabblad servers

    Inkomende mail POP3.naam isp.nl

    Uitgaande mail SMTP.naam isp .nl

    emailgebruikersnaam het NIEUWE email adres ( hier was het bij mij verkeerd gegaan )

    bij wachtwoord het gekozen wachtwoord.

    Het klinkt misschien stom, maar ik had daar toch iets verkeerd gedaan, dus gewoon even nakijken kan nooit kwaad. succes grt.Hans
  • de stappen heb ik gedaan maar het probleem nog steeds het zelfde.
    ik krijg nu het volgende bericht:[b:538d3bbf3c]Mail Delivery service[/b:538d3bbf3c]
    These recipients of your message have been processed by the mail server:
    sander@telfort.nl; Failed; 5.4.6 (routing loop detected)

    wat te doen nu?
  • Hoi,

    Ik zie dat je bij telfort zit.
    Je heb een email adres met het wachtwoord wat daarbij hoort, gekregen bij de aanmelding van telfort.

    Daarna een nieuwe adres aangemaakt.

    Met het nieuwe email adres aanmaken, is er toen niet een nieuw wachtwoord aangemaakt, en die moet worden gebruikt voor het nieuwe adres bij accounts? En nu misschien het eerste wachtwoord daar neer gezet????
  • Je bedoelt dat ik het eerste wachtwoord bij aanmelding van Telfort moet ik gebruiken en niet nieuwe wachtwoord maken voor de tweede account
  • toen je voor het eerst bij telfort kwam, toen heb je een gebruikersnaam
    gekregen, en een wachtwoord, die heb je ( neem ik aan ) gebruikt voor je eerste mail adres.
    en die werkt.

    Toen is er een nieuw mail adres aangemaakt ( ik neem aan geen alias maar een nieuwe box ).

    Als je die aan maakt, maak je een nieuw mail adres opgeven en je moet daar een wachtwoord opgeven, die twee moet je gebruiken in de nieuw aan te maken account.

    Is het wachtwoord het zelfde gebleven als de eerste mail adres, dan die ook daar gebruiken.
  • Nee,niet het zelfde wachtwoord .ik heb nieuwe wachtwoord gebruikt.en ook geen alias maar een nieuwe box .
  • Hoi,
    Het is wel vreemnd.
    Ik zou telfort even bellen ( heb ik toen ook gedaan ) dan kijken ze mee wat er getypt word, en vertellen je zo wat er niet goed gaat, en naar de instellingen in het account. Het is dan zo gebeurt. grt.Hans
  • Wat was aan de hand in jou geval, kun je mij vertellen en wat er niet goed gaat.?
    Misschien is de zelfde situatie!want bellen naar Telfort kost veel geld.
  • Ik had mijn wachtwoord gebruikt die ik voor de eerste mailbox had, terwijl ik hem net had veranderd. Stom, maar dan ben je bezig en krijg je steeds telefoon tussendoor. Maar goed het werkt nu wel.

    Probeer het eens opnieuw, gooi dat tweede account weg en maak gewoon een nieuwe aan, misschien kijk je ergens overheen, wat niet opvalt en lost het van zelf op.

    zal het nog een keer op een rijtje zetten wat ik heb staan. Maar begin dan met een nieuw account. En doe die oude weg.

    In algemeen

    bij e-mail account heb ik POP3.Telfort.nl staan
    bij naam Hans
    bij e-mail adres je nieuwe e-mailadres@telfort.nl
    vinkje neer zetten bij account opnemen bij berichtverzending.

    Tabblad Servers
    server type POP3
    inkomende e-mail POP3.telfort.nl
    uitgaande e-mail SMTP.telfort.nl

    zowel bij inkomend als uitgaande heb ik hier pop en smtp in hoofd letters weet niet of het uitmaakt.
    gebruikersnaam is je nieuwe email adres@telfort.nl
    wachtwoord je nieuwe wachtwoord+ vinkje in wachtwoord onthouden

    Tabblad verbinding geen vinkje alles is grijs

    Tabblad beveiliging alles leeg en bij Algoritme staat 3DES

    Tabblad Geavanceerd van boven naar beneden

    uitgaande mail poort 25
    geen vinkje
    inkomende mail poort 110
    geen vinkje
    de rest staat bij mij ook uit.

    Dan zou hij het toch echt moeten doen.
    Het kan zijn dat het er iets anders uit ziet want ik werk met windows mail,
    maar het verschil is niets of weinig. succes grt.Hans
  • Hans1,
    bedankt het is gelukt.
    ik heb een nieuwe email adres gemaakt en de oude is weggegooid.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.