Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

microsoft outlook geen inkomende berichten meer,ziggo online

15 antwoorden
  • hallo, Ik heb het volgende probleem. Op me laptop maak ik gebruik van microsoft outlook 2003. dit doe ik al een aantal jaren en levert eigenlijk nooit problemen op. nu kan ik echter alleen nog maar email verzenden maar niet binnen halen. als ik in outlouk klik op zenden/ontvangen krijg ik het scherm wat ik normaal hoort te krijgen waar je kan zien dat hij de post aan het verzenden is en aan het binnen halen. dan gaat het fout,ik krijg dan gelijk een scherm netwerkwachtwoord opgeven. met server: pop.online.nl gebruikersn: mijn gebruikersnaam wachtwoord: mijn wachtwoord als ik dan op oke klikt krijg ik de volgende melding Bij taak pop.online.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR POP werkt alleen als u via Online inbelt. Gebruik webmail ik heb alle account instellingen nagelopen, nieuwe account instellingen gemaakt in microsoft outlook. daarnaast heb ik op mijn pc ook outlook expres ingesteld met het tweede email adres van mijn provider. geeft zelfde probleem. via de webmail inloggen werkt oke, dan kan ik wel email ontvangen en verzenden. mijn provider is online mijn kabel explatant is ziggo ik heb een kabel modem en bel dus niet in. heb een email gestuurd naar online om te vragen of het probleem daar misschien ligt, deze zegt dat het aan ziggo ligt, volgens online heeft ziggo het netwerk aangepast waardoor het niet meer mogelijk zou zijn om email te ontvangen via microsoft outlook expres. ziggo spreekt dit echter weer tegen en zegt dat dat niet waar is. heeft iemand dit probleem ook? is het uberhaupt mogelijk dat ziggo iets heeft aanpast waardoor het idd niet meer mogelijk zou zijn om je email binnen te halen via outlook expres ( pop3). heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om het toch werkend te krijgen.
  • [quote:2f44e2c0fc="hello"]hallo, mijn provider is online mijn kabel explatant is ziggo ik heb een kabel modem en bel dus niet in. [/quote:2f44e2c0fc] Probeer eens je volledige emailadres als gebruikersnaam. Als dat niet werkt dan ben ik bang dat je een zgn. Orange Free account hebt. Meer daarover in [url=http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=37&thread_id=410&pid=1663#post_1663][b:2f44e2c0fc]deze[/b:2f44e2c0fc][/url] thread.
  • Ik weet dus niet of ik een orange free email adres heb. Het is zo'n email adres wat je krijgt als je internet afsluit. ben begonnen bij wanadoo, toen werd het orange, en nu dus online. niet dat ik zelf aan het wisselen ben geweest, maar de bedrijven gingen steeds samen of werden overgenomen. ik verzend mijn email dus eigenlijk nog steeds met een wanadoo email adres wat is verandere uiteindelijk naar online. maar volgens mij heb ik dan geen orange free email adres. heb inmiddels telefoon gehad van ziggo en die zeggen dat het aan hun ligt. maar niemand weet waar het aan ligt, en het schijnt zelf zo vaag te zijn dat bepaalde mensen in een straat nergens last van hebben en andere mensen hun email niet binnen kunnen halen. maar goed het is en blijft een vreemd verhaal, ze zouden hun best doen om het binnekort op te lossen
  • Fijn dat ik niet alleen sta, ook ik ben begonnen bij Wanadoo en heb een hoofd e-mail adres en een tweede adres. Het ging ook na de overname een tijdje goed maar nu is het tweede adres een "inbel"adres geworden zoals de oude orange free accounts. Er is dus aan mijn contractgegevens geknutseld. Het oude contract met 2 e-mail adressen is teruggebracht naar één adres. Op mijn klacht bij Online bem ik doorverwezen naar Ziggo. Die wel de ontvangst bevestigen maat de afgelopen 7 dagen niets gedaan hebben. Bellen heeft tot nu toe geen zinn na 8 stappen in een keuzemenu is de lijk in gesprek. Het ligt niet aan de accountinstellingen of windows. Ook op een Ubuntu systeem is de server niet te benaderen via de LAN. Bij inbellen lukt het wel maar om het modem weer in de pc te bouwen gaat me FF te ver. Groeten uit Hoogland Gerard
  • [quote:b6d28eb0c6="Fluitekamp"]Fijn dat ik niet alleen sta, ook ik ben begonnen bij Wanadoo en heb een hoofd e-mail adres en een tweede adres. Het ging ook na de overname een tijdje goed maar nu is het tweede adres een "inbel"adres geworden zoals de oude orange free accounts. Er is dus aan mijn contractgegevens geknutseld. Het oude contract met 2 e-mail adressen is teruggebracht naar één adres. [/quote:b6d28eb0c6] Als ik je verhaal lees, maak ik daar op uit, dat je "hoofdemail adres" zeg maar nog wel werkt via outlook expres en dat alleen het 2de adres niet meer werkt via outlook expres ? bij mij werkt namelijk alle 2 de email adressen niet meer, ook het hoofdemail adres. Tja en ziggo bellen, dat is een grootte grap idd, ze hebben nu een call center ingericht tegen lokaal tarief of iets in die trant, maarja als je na 1,5 uur eindelijk eens iemand aan de lijn heb ben je ook al heel wat geld verder. nou zou dat voor een keer niet erg zijn, maar ze zeggen van ja heb je nog problemen moet je maar weer effe bellen. en op email reageren ze heel slecht idd. gekke is ook dat ik nog niemand aan de lijn heb gehad, die me concreet kan zeggen van daar ligt het aan. maar goed het is afwachten hoe of wat. laat even weten als bij jouw de email adressen het wel weer doen, dat geeft mij dan ook weer een beetje hoop :wink: :wink: :wink:
  • [quote:f43bf3f44d]De reactie van de server was: -ERR POP werkt alleen als u via Online inbelt. Gebruik webmail [/quote:f43bf3f44d] dit is de hoofd melding van de online server heel kort, je hebt een online free abbo en dan werkt pop alleen met inbellen of met je werkt met webmail
  • Het blijkt dus dat er ongevraagd een verandering in de status van de accounts is gemaakt, en niemand die er antwoord kan geven. We blijven proberen.
  • [quote:2211b92a0d] you must believe in something, why not believe in me ?? [/quote:2211b92a0d] hee.. fierce ruling diva :) (jeugdsentiment...) Maar, ik weet dat er bij ziggo een wijziging is geweest in het aanmelden voor pop. je moet sinds een tijdje inloggen met gebruikersnaam@provider.nl Dus in dit geval jouw.mail@online.nl ? Probeer het eens... t.
  • heb hier hetzelfde je bent van online (orange, wanadoo) naar ziggo gegaan bij online heb je nu een free abbo = een telefoon abbo de fout die je outlook krijgt heb ik reeds eerder gekopieerd voor het gebruik van je online pop mail moet je inbellen door je free abbo wil je via ziggo bloijven internetten moet je bij online via webmail werken
  • Maar als ik moet gaan inbellen wil dat dan zeggen dat ik weer met zo'n oud modem van 56kps aan de gang moet via me telefoon lijn? ik internet namelijk nu gewoon via de kabel. teacher heb jij toevallig ook ziggo en online? ik zie dat je in dezelfde plaats woont dus vroeg me af of jij ook de zelfde problemen ondervind.
  • Nee, ik heb (gelukkig) een goede provider :) Maar, mijn schoonmoeder heeft wel ziggo. man man man.. wat een ellende. btw.. ook uit alphen.. kwam je ook wel eens in madonna?
  • [quote:0561ca6c0d="teacher"]Nee, ik heb (gelukkig) een goede provider :) Maar, mijn schoonmoeder heeft wel ziggo. man man man.. wat een ellende. btw.. ook uit alphen.. kwam je ook wel eens in madonna?[/quote:0561ca6c0d] Na ik heb ziggo als kabel explatant en online als provider. de provider is opzich niks mis mee alleen dat ziggo ligt dwars. neem aan dat jij ook gebruikt maakt van het ziggo gebeuren omdat er volgens mij ook weinig anders te krijgen is. als de madonna, de max van tegenwoordig is ben ik er nooit geweest.
  • als je pop mail wil gebruiken moet je inderdaad inbellen met een telefoonmodem zo'n oud fluit toon gedoe
  • maar er is toch bijna niemand die op die manier nog internet, dus waarom zou je het dan zo aanbieden en niet toegankelijk maken via de kabel ?

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.