Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

identiteiten werken niet meer in outlook expres

None
6 antwoorden
  • Wij hebben 2 identiteiten in OE.De hoofdidentiteit en een van mijn vrouw.Tot vanmorgen werkte dit goed maar vanmiddag kon mijn vrouw haar mail niet meer bekijken.de cursor was druk.Als mijn vrouw een mail wilde sturen kreeg ze een melding"dit bericht is niet volledig gedownload het kan pas opgeslagen worden als het volledig gedownload is" Als ik wat in de opties wilde veranderen kreeg ik een fout melding over compressiepercentage en dat ik een getal moest invullen?
    Toen ik dan bij identiteiten beheren mijn vrouw haar account liet opstarten bij OE,werkte haar mail weer perfect maar toen werkte de mail van de hoofdidentiteit niet meer .
    Ik hoop dat iemand kan helpen
    Groet Marco
  • Hoe groot zijn de inboxen van OE?
  • [quote:b7f1caa0df="teacher"]Hoe groot zijn de inboxen van OE?[/quote:b7f1caa0df]
    Ik heb windows vorige week opnieuw geinstalleerd dus de inboxen zijn klein.Mijn vrouw denkt dat het komt omdat ik de Internet Explorer 8 beta 3 hebt geinstalleerd
  • Ok..

    OE is een onderdeel van IE (geweest) dus het kan zijn dat dat elkaar beinvloed. Je kan IE8 er weer vanaf gooien (systeemherstel?) en dan kijken of dat het oplost?
  • [quote:bddbea2f0c="teacher"]Ok..

    OE is een onderdeel van IE (geweest) dus het kan zijn dat dat elkaar beinvloed. Je kan IE8 er weer vanaf gooien (systeemherstel?) en dan kijken of dat het oplost?[/quote:bddbea2f0c]
    Ik heb vanmorgen gewoon via het configuratiescherm IE8 er af gegooid en alles werkt weer perfect.
    Bedankt voor je tijd en geduld
    Groet Marco
  • je zou toch gehoopt hebben dat ze bij ms na het compatibilteitsdebacle van vista wat meer aandacht zouden gaan geven aan ahterwaartse toepasbaarheid……. :roll:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.