Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

opzegtermijn online

9 antwoorden
  • Wat is de opzegtermijn van de provider www.online.nl ze zijn mij te duur. op hun site staat wel: abo > minimale duur > einde abo > automatische verlenging ADSL Extra > 12 kalendermaanden > 30 - 06 - 2009 > Nee ik concludeer dus dat je na een jaar per dag op kan zeggen, met in acht neming van een maand dan ofzo?
  • Ik zie niet waaruit je dat zou kunnen concluderen. Ik lees uit je samenvatting meer: aan het einde van je abonnement volgt automatische verlenging met 12 maanden, die lopen tot 30-6-2009. Dus nu opzeggen? Nee! Kijk even in hum voorwaarden: je zit er telkens voor een jaar aan vast en moet minimaal één maand voor het einde van dat jaar opzeggen. http://www.online.nl/voorwaarden/highlights/
  • [quote:25372d59d3="Jan bakker"]Ik zie niet waaruit je dat zou kunnen concluderen. /[/quote:25372d59d3] Omdat bij Automatische verlenging Nee staat
  • Antwoord helpdesk: [code:1:dc878b870f]Geachte heer, mevrouw Wij vinden het jammer dat u er over nadenkt het contract te beëindigen.Indien u het contract op wilt zeggen dat dient dit telefonisch danwel schriftelijk te geschiedden. Dit dient minimaal een maand voor verloop van het jaarcontract en kan maximaal vier maanden hiervoor gedaan worden de vervaldatum in deze is 30/06/2009. Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd. Naar: Online Breedband BV Postbus 11095 1001 GB Amsterdam Of per fax doet u via nummer: 020 535 59 99 Met vriendelijke groeten, Online [/code:1:dc878b870f] 1 maand voor afloop abo dus opzeggen, met een maximaal van 4 maanden van te voren
  • Nog even naar hun algemene voorwaarden gekeken. Daar staat bij voorbeeld in: "Online streeft naar een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Diensten. Online kan in dit verband echter geen garanties geven." en dan: "De Klant krijgt geen teruggave van betaalde vergoedingen indien de klant geen gebruik heeft kunnen maken van een Dienst." Dus je internetverbinding ligt er dagen uit, maar je moet gewoon blijven betalen. Nog erger vind ik: "Online heeft het recht om de inhoud van de mailbox van een Klant te verwijderen wanneer deze Klant zich voor een periode van ten minste 6 aaneengesloten maanden geen toegang heeft verschaft tot zijn persoonlijke e-mail." Ik zou zeggen: zolang je betaalt voor een abonnement is het jouw mailbox, of je er nu vaak of niet vaak in kijkt. Maar goed, je wilt er toch al weg. De minimale opzegtermijn van een maand staat in de algemene voorwaarden. De termijn van maximaal 4 maanden echter niet. Het kan voor hun administratie wel prettiger zijn, maar daar heb je dus nooit voor getekend. Je kunt ze dus nu al laten weten dat je per 30/6 opzegt.
  • ik heb er nog nooit langer dan een half uur uitgelegen zowel via wanadoo, als orange, als online. Ik wil er gewoon weg, omdat tele2 of alice mij resp. een goedkoper abo geven, danwel per maand opzeggen.
  • Alice.... huil huil.... de forums staan er vol van.. ik zou voor Telfort gaan, steeds beter.... 25 euro voor 20/1MB
  • persoonlijk goede ervaringen met BBned (netwerk van alice) zit nu bij versatel (tele2) dat is toch net ff wat minder (hogere ping, minder connections per second enz).
  • [quote:a2c60575b5="andre@home"] Alice.... huil huil.... de forums staan er vol van.. [/quote:a2c60575b5] Maar toch ook van andere providers. Ik zal er in ieder geval snel genoeg achter komen. Want naar aanleiding van mijn [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=187874&highlight=]glasvezel topic,[/url] heb ik uiteindelijk afgelopen maandag Alice Comfort Plus besteld.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.