Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

nieuwsgroepen werken niet meer

None
4 antwoorden
  • sinds 3 dagen krijg ik geen vernieuwing meer van de nieuwsgroepenberichten. Dit op 2 pc's en bij 2 accounts. Ook na verwijdering van de account en opnieuw opgeven, wordt wel de diverse gekozen groepen getracht in te laden maar bij aanklikken komt hetvolgende:
    outlookexpress kan niet alle berichtkoppen ophalen van nieuwsgroep (bv microsoft.public.fr.windows98
    soms bij verdere pogingen volgt:
    480 authenication required
    configuration account: forums club-internet.fr
    server: news.club-internet.fr
    ( maar zoals gezegd ook met mijn account op neuf.fr is hetzelfde loos ) Provider geeft aan geen storing te kunnen melden. Mijn 2e pc doet precies hetzelfde.
    ook met spydoctor en nod32 even uitgesckakeld
    Dank voor elke zinnige suggestie
  • als het zich op twee pc voordoet, kan je vrijwel zeker die pc´s als boosdoener wegstrepen.
    zoals de boodschap aangeeft: je authentificatie klopt niet, althans niet volgens de computer die die authentificatie controleert.
    er zit dus vrijwel zeker een hik bij de server die jij aanspreekt om die groepen te benaderen.
    tenzij je een ban zou hebben, grote kans dat het inmiddels weer gewoon draait….
  • Dank voor het snelle antwoord en ik denk ook dat het aan de server ligt en vanzelf over zou moeten gaan ( alhoewel inmiddels bijna een week voorbij is )
    een lang gesprek met de helpdesk resulteerde in totaal niets door m.i onkunde van de medewerker. ook de vertaalslag tussen mijn nederlandse pc en OE versie 6 (ik kreeg het gevoel dat de man steeds vanuit 7 dacht ) en het OS in een andere taal doet me gedachtig aan jouw advies maar besluiten dus af te wachten
  • Inmiddels de (voor mij ) heugelijke mededeling dat inderdaad het probleem blijkbaar is opgelost door de provider ; tenminste alles loopt nu zoals het hoort.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.