Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Outlook Express ontvangt zo maar ineens niets meer.....

13 antwoorden
  • Casema-Wanadoo-Orange-Ziggo, ik heb het allemaal doorstaan. Bij elke overname willen ze dat je je email verandert....Ik liet mooi mijn emailnaam zoals het was. Tot aan de vorige week, toen ik niets meer binnenkreeg. Ik dacht dat ze bij Ziggo de stekker er uitgetrokken hadden. Toen ben ik ook met Ziggo in de verschillende namen gaan werken. Precies volgens Ziggo's instructies. Maar niets dus. Geen email-ontvangst meer. Ziggo gebeld en met een correcte medewerker echt alles nagelopen. Noppes dus. Het laatste wat hij nog kon opperen was dat de firewall van mijn router wel alles zou tegenhouden. Maar daar is ook echt niets aan veranderd en Ziggo stel dat ze in de afgelopen weken ook niets veranderd hebben. Ik heb dus WEL internet en ik kan WEL email met Outlook Express versturen[u:7766ccfc1b] . Iemand enig idee?[/u:7766ccfc1b]
  • wat geeft oe aan fout melding misschien heb je daar en hint waar je moet zoeken
  • Alleen het ophalen lukt dus niet. Daarvoor zijn 5 dingen relevant : Inlognaam, wachtwoord, server adres, poort en protocol. (nou ja, poort en protocol zijn wel met elkaar verbonden) Dus ik denk dat je die eens extra kunt checken. En verder wat Sjouwer zegt: Welke foutmelding geeft Outlook Express als je tevergeefs probeert om mail op te halen?
  • En je nog wel in de webmail daarvan?
  • De volgende foutmelding krijg ik:De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F Hoe check ik de poort en protocol ? De rest heb ik al gedaan en moeten goed zijn. anders had ik ook niet in kunnen loggen in webmail of de post wegsturen via OE
  • [quote:8022cfeb82="Sandy"]0x800CCC0F [/quote:8022cfeb82] Check om mee te beginnen op de site van Microsoft artikel 813514 http://support.microsoft.com/kb/813514/nl
  • als je nog terug gaat naar de laatste instellingen dat het nog werkte wat geeft ie dan aan ook een fout melding of loopt het dan wel binnen
  • [quote:735f060ec7="Sandy"]De rest heb ik al gedaan en moeten goed zijn. anders had ik ook niet in kunnen loggen in webmail ..[/quote:735f060ec7]stond eerst niet vermeld... :? Al deze tips al geprobeerd... zorg in ieder geval dat je via webmail een voor een een mailtje verwijder, wil je ze niet kwijt stuur ze dan naar een ander mail adres of verplaats ze in een sub map (dat werkt vaak ook). http://www.google.nl/search?q=0x800CCC0F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
  • [quote:ae187d25fc="Sandy"] Hoe check ik de poort en protocol ?[/quote:ae187d25fc] Ik zie dat je je mail ophaalt met pop3 en via poort 110. Volgens mij moet dat gewoon werken tenzij je alleen imap (poort 143) kunt gebuiken. (maar dat kan ik me niet voorstellen, ik zit ook bij Ziggo en haal mijn mail met pop3 op). ik ag er dus vanuit dat protocol en poort in orde zijn. Wellicht je virusscanner of je firewall. Die site die Jolo noemt ziet er wel heel goed uit. Kijk een of je daar mee verder komt.
  • Weer iets verder: In de veilige modus doet hij het dus wel..... Vervolgens naar systeemherstel gegaan, maar dat schiet ook niet op. Ik heb al 5 herstelpunten geprobeerd, maar na elke keer geeft hij aan dat het geen goed herstelpunt was (o.i.d) en verandert er niks. Is dat systeemherstel wel ergens goed voor? Affijn: omdat hij het in veilige modus wel goed doet, ga ik er van uit dat mijn instellingen goed zijn. Wat nu?
  • Oja, ik heb ook de firewall in XP uitgeschakeld. Zonder effect trouwens.
  • als het je in veilige modus lukt zijn je instellingen oké, maar er is een programma buiten de standaardwindowsapplicaties dat je hindert. nu dus uitvinden wat dat is..... buiten die windows firewall. kijk eens wat er mee draait aan beveiligingsprogramma´s, en gooi die eens een voor een eraf cq uitschakelen.
  • Ahhhhhh, dat was het dus...... De AVG email-scanner erafgegooid en alles werkt weer als een tierelier. Bedankt allen!! Ik snap alleen niet dat dat zomaar ''ineens'' gebeurde. Ik gebruik de AVG emailscanner al heeeeeel lang en nooit problemen. Affijn, ik ben weer blij.... Groet en nogmaals bedankt

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.