Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Microsoft Outlook

4 antwoorden
  • Ik zit met een dringend probleem. Ik zou in Microsoft Outlook 2003 (Engelstalige versie) een nieuwe account willen toevoegen. Ik heb al uren zitten zoeken via google maar niets werkte bij mij… Kan er mij iemand met zekerheid zeggen hoe het zeker lukt en welke gegevens ik moet invullen bij ‘add a new account’. Ik moet daar het volgende invullen: your name: e-mail address: user name: password: incoming mail server (pop3): outgoing mail server (smtp): Ik denk dat de problemen zich vooral voordoen bij de laatste 2 (inkomende en uitgaande mailservers). Ik heb reeds 1 account in Outlook en ik zou nog een skynet-account willen integreren dus weet er iemand de volledige EXACTE gegevens?? Dan nog een tweede vraagje: Ik zou willen dat mijn mails van het ene account in andere mappen terechtkomen dan mijn mails van mijn skynet. Dus in het linkermenu twee rubrieken met ene rubriek skynet en dan subrubrieken: inbox, opgeslagen berichten, verzonden items,…… en andere rubriek met mijn huidige andere account. Kan iemand mij daar ook concreet antwoord op geven hoe ik dit kan instellen of gebeurt dit automatisch of hoe gaat dit? Mijn outlook is dus wel Engelstalig maar een uitleg met welke stappen ik moet volgen in het Nederlands is ook welgekomen. Alvast van harte bedankt!
  • Ook deze maar even verplaatst... Ik neem aan dat als je een tweede e-mail account hebt, dat je daar ook de gegevens van hebt. Als dat ook skynet is, dan gebruik je natuurlijk dezelfde servers. Gebruikersnaam en wachtwoord moeten uiteraard ook bij jou bekend zijn, op het moment dat de mailbox aangemaakt is. Om mail van aparte accounts in aparte mappen te zetten, kun je gebruik maken van de optie "rules and alerts" in het menu "tools". Hiermee kun je regels aanmaken wat er met mail moet gebeuren op het moment dat je deze ontvangt.
  • Bijkomende vraag. Indien ik een mail stuur via Outlook zou ik graag onderaan mijn contactgegevens/ begroeting zien staan die er telkens opkomen wanneer ik een nieuw bericht open. Dus dat ik niet telkens ‘met vriendelijke groeten’ en ‘mijn contactgegevens’ onderaan de mail moet vermelden maar dat ze er standaard al instaan wanneer ik op nieuw bericht klik. Hoe kan ik dit instellen? Ik gebruik Outlook versie 2003 Engelstalige versie maar de stappen die ik moet volgen in een Nederlandse versie zijn zeker ook welgekomen. Alvast bedankt!
  • dat kan je regelen via handtekening ofwel (neem ik aan) signature

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.