Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Wie is er eigenlijk tevreden met zijn provider???

De Kabeltraktor
11 antwoorden
  • Ik ben zelf een chelloklant en heb totaal geen klachten met de verbinding en zelden storingen. Jammer dat ik de helpdesk niet kan beoordelen omdat ik zeer zelden een storing heb.

    Zijn jullie tevreden met jullie provider???

    ——————
    Enige echte is in een vrolijk humeur

  • Ik ben zeker weten tevreden. Ik zit ook bij Chello en heb totaal geen problemen met de verbinding. De verbinding blijkt uit de testjes die je kan doen ook nog snel. Wat wil je nog meer? :smile:
  • Ik ben ook al tevreden, ik heb ADSL van XS4all. Werkt altijd even snel, geen last van de buurman of zo :smile:

    Helpdesk is zeer ok, maar XS4all staat dan ook bekend om hun goede technische kennis (ook over Linux etc).

    ——————
    Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :)
    Chiquita71: tja…hahahah om nu linux op mezelf te zetten vindt ik wat ver gaan.

  • ook tevreden over Zeelandnet.
    Mochten er wzh zijn krijg je vantevoren netjes een mailtje…

    Helpdesk zou ik niet weten, heb ik nog nooit nodig gehad :grin:

  • Ben heel tevreden over @Home hier in Weert.
    Er zitten in het dorpje waar ik woon nog weinig gebruikers op(2 dus) :grin:, het gaat supersnel.

    ——————
    Henk

  • Ik heb ADSL bij HCCNET, en ben erg tevreden.
  • Ik heb ook ADSL Basic via HCCnet, en er is niets negatiefs over te zeggen… En de helpdesk weet ik niet, ik heb die mensen nog nooit aan de lijn gehad of gemaild, maar dat lijkt me alleen maar positief.

    :grin:

    - Basje

  • quote:
    Originally posted by crazy J:
    Mochten er wzh zijn krijg je vantevoren netjes een mailtje…
    idd, maar een maand geleden kregen we toch zeker iedere dag zo'n storings mailtje.
    Dan kunnen ze het nog wel zo netjes melden, maar als dat iedere dag gebeurt scoor je bij mij iig geen punten.
    quote:
    Originally posted by crazy J:
    Helpdesk zou ik niet weten, heb ik nog nooit nodig gehad
    Beter dat je die ook maar niet gebruikt :grin:, je kan daar wel eens 20 minuten moeten wachten.

    Ik heb trouwens de laatste tijd wel last van die mailserver.
    Tis al meerdere keren voorgekomen dat m'n mailadres niet bereikbaar was.

    ——————
    Aan de inhoud van deze posting kunnen geen rechten worden ontleent.

  • Ik heb ADSL basic van Planet
    met de aansluiting bijna nooit problemen, maar als ze er zijn, duurt het ook wel weer een tijdje voordat de vakkundige helpdesk van KPN het gefixt heeft (op planet)…

    beide hebben een zeer onvakkundige helpdesk, laatst belde ik een keer naar kpn, omdat er in die week voor de 3de keer storing was op hun netwerk, krijg ik iemand die niet eens wist hoe een ADSL USB modem eruit ziet. En het was toch echt de ADSL helpdesk.

    Bij Planet zijn ze ook niet errug snugger, ze weten niks van die storingen, maar ze maken altijd hun beloofte's waar (tot nu toe), deze was namelijk altijd: We zullen ons best doen om de problemen op te lossen binnen een niet als te lange tijd, u kunt er van uit gaan dat u binnen een week weer kunt MXSTREAMEN… —ja… zo kan ik het ook

  • Chello: snelheid meestal goed (test zie onder) , met periodes wat minder, af en toe liggen ze er gewoon uit.
    Helpdesk: we hebben een keer echte problemen gehad en Chello geeft geen Linux ondersteuning. De 1e dame wist echt niets (voorlezen vanaf briefje), maar op licht aandringen werden we doorgeschakeld en kregen we een man aan de lijn die ons in ieder geval door het technische verhaal loodste waardoor wij de problemen konden oplossen. Hij heeft ons 2 dagen later zelfs nog opgebeld of het al gelukt was, want we waren nog niet ingelogd geweest…. (door een andere oorzaak). De problemen kwamen na de migratie-aktie van Chello waardoor alleen het dynamisch IP instellen bij linux niet meer werkte voor het verkrijgen va een IP-nr.

    Tests vanaf Chello:
    989.02 KBit/sec 2001-12-31 09:13:53 5242880 40.23
    519.83 KBit/sec 2001-12-30 13:28:42 5242880 76.54
    1153.95 KBit/sec 2001-12-26 20:16:19 5242880 34.48
    898.96 KBit/sec 2001-12-26 09:35:01 5242880 44.26
    1010.36 KBit/sec 2001-12-25 14:46:01 5242880 39.38
    1244.55 KBit/sec 2001-12-20 00:53:28 5242880 31.97
    1167.49 KBit/sec 2001-12-15 01:02:12 5242880 34.08
    696.08 KBit/sec 2001-12-10 18:09:25 5242880 57.16
    1173.00 KBit/sec 2001-12-09 11:07:52 5242880 33.92
    1160.00 KBit/sec 2001-12-08 23:07:05 5242880 34.30
    1126.50 KBit/sec 2001-12-07 19:06:53 5242880 35.32
    752.14 KBit/sec 2001-12-06 17:41:18 5242880 52.90
    1255.15 KBit/sec 2001-12-06 14:07:35 5242880 31.70
    794.49 KBit/sec 2001-12-05 20:52:01 5242880 50.08
    1249.23 KBit/sec 2001-12-05 13:47:03 5242880 31.85
    178.40 KBit/sec 2001-12-04 21:59:30 5242880 223.03
    390.88 KBit/sec 2001-12-04 20:57:40 5242880 101.79
    1254.75 KBit/sec 2001-12-03 15:20:22 5242880 31.71
    1151.28 KBit/sec 2001-12-03 04:05:20 5242880 34.56
    1257.53 KBit/sec 2001-12-03 03:19:10 5242880 31.64
    1256.33 KBit/sec 2001-12-02 09:50:11 5242880 31.67
    1184.17 KBit/sec 2001-12-01 22:22:55 5242880 33.60
    1015.94 KBit/sec 2001-12-01 08:51:33 1048576 6.91
    1177.86 KBit/sec 2001-12-01 08:42:14 5242880 33.78
    1153.28 KBit/sec 2001-11-29 14:28:38 5242880 34.50
    1202.78 KBit/sec 2001-11-29 07:13:22 5242880 33.08

  • Ik was ook altijd tevreden over Chello, maar sind een halfjaar niet meer.

    Slechte verbindingen, brakke routers, hoge pingwaarden, veel packetloss, regelmati storing, vaak slechte downloads, DHCP problemen en recentelijk spontane resets van de Terayon.

    Erger nog is de immer elk probleem ontkennende supportafdeling. Een paar dagen later blijkt er dan wel degelijk een probleem te zijn geweest. Verder hebben de dames en heren van de supportdesk minder relevante kennis dan de gemiddelde Nederlandse gebruiker.

    Verder is UPC een administratieve ne organisatorische bende. Zo zijn ze ten eerste vrijwel onbereikbaar, en héb je al iemand aan de lijn, dan loop je wel op een of andere manier tegen de muur.

    Zo maakten ze bij mij een administratieve fout in de initialen. Ik heb dit destijds gemeld. Reeds na 3 maanden wist UPC dit op te lossen. Helaas paste het computersysteem ook meteen m'n login gegevens aan, waardoor ik niet meer kon internetten. Het koste grote moeite om dit opgelost te krijgen.

    Vervolgens dach UPC door de gewijzigde letter te maken te hebben met een nieuwe klant en schreef nogmaals 100 piek modemborg van m'n rekening. Ondanks alle beloftes heb ik deze nooit en te nimmer terug weten te krijgen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.