Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Geen verbinding online.nl ??

3 antwoorden
  • Sinds zo in eens gisteravond is er geen verbinding meer. Ik kreeg een soortgelijke melding in beeld: bedankt voor Uw aanschaf abonnement Speedtouch. Heel vreemd..en ik begrijp dr ook niks van! Na zojuist gebeld te hebben met online.nl, wordt er doodleuk gezegt dat er geen signaal is en dat ik maar 3 tot 8 dagen moet wachten voor er iemand langs kan komen of als het aan Kpn ligt het tot 15 dagen kan duren!!!! Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Of zal de modem dan stuk zijn ofzo?
  • vreemd, je kan dus geen relatie leggen met een abonnementswijziging? stond er nog wat meer op die melding? heb je überhaupt een speedtouch? info op helpdesk online verschilt nogal; probeer het een uurtje later nog eens en met een andere medewerker blijken weer andere dingen mogelijk.... (eigen ervaringen met online helpdesk) probeer toch eens: - zet pc uit en modem/router ook uit en een minuutje stroomloos - start modem op en laat helemaal opstarten (alle lampjes aan) (heb je losse router: dan nu router helemaal laten opstarten) - als alles is opgestart zet je de pc pas aan.
  • Nou heel erg vreemd allemaal, maar ik heb geprobeerd wat U zei...alle stroom dr een tijdje af en toen starte hij gelukkig weer goed op! Blijf het raar vinden ;) Maar wel super bedankt voor Uw snelle reactie!

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.