Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

ADSLTotaal: niet kunnen bellen

5 antwoorden
  • :cry: Ik zit sinds 2 maanden bij ADSLTotaal met internet en bellen. Sindsdien hebben we al een grote storing gehad (naast regelmatig onderbrekingen van 5-10 minuten) van een heel weekend, deffecte moden, nog steeds echo op de lijn (bij de mensen aan de andere kant van de lijn wat een normaal gesprek bijna onmogelijk maakt :( ) en nu weet dat we al 1,5 dag niet kunnen bellen. Ik kom van xs4all en heb daar 5 jaar gezeten. In die tijd heb ik slechts 1 keer storing gehad van hooguit 2 uur. De telefoon klachten die ik bij ADSLtotaal (echo) had ik daar geen last van (zelfde telefoon). Ik begrijp nu dat goedkoop inderdaad duurkoop is en begin toch spijt te krijgen van mijn beslissing. Ik had echter gedacht dat de mensen achter Computer totaal toch met een gerespecteerde en kwalitiatief hoge partij in zee waren gegaan. Maar mijn ervaringen zijn helaas niet zo. Ik moet helaas mijn 10 maanden nog afmaken, maar de start is niet geweldig. :cry: Wellicht kunnen ze eens praten met XS4all. :) Zijn er ook mensen die al langere tijd bij ADSLTotaal zitten en wat is jullie ervaring?
  • Ik heb alleen internet van adsltotaal. Maar ook veel problemen mee gehad. Vaak onderbrekingen, soms dagenlang geen verbinding, soms een knipperlichtverbinding (10 seconden wel, 10 seconden niet), etc. Pas na paar maanden hebben ze toen het modem vervangen, wat deze onderbrekingen oploste. Op het ogenblik draait het redelijk, maar slechts op 12Mbps, terwijl de lijn op zich 18 toelaat. Afgeknepen dus, en ze willen het niet terugzetten.
  • Is er ook een gebruikers/belangen groep?
  • Bij eventuele klachten en informatie over internet providers, zou je onder andere terecht kunnen bij de [url=http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagina_s/Hoe_dien_ik_een_klacht_in]ConsuWijzer.[/url] In het verleden zijn er al eerder klachten gemeld bij de Consuwijzer. http://webwereld.nl/nieuws/48412/consuwijzer-nog-steeds-overspoeld-met-klachten-over-isp-s.html
  • Hoi, Dat ga ik maar doen dan. Helaas kan ik ook niet iemand van ADSL Totaal zelf bereiken maar kom ik altijd bij Concepts-ICT terecht. Ik zit inmiddels 3 dagen zonder telefoon en als ik met mijn mobiel bel dan krijg ik het antwoord we weten niet wat de oorzaak is. Kennelijk hebben ze de zaken niet voorelkaar! Jammer!

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.