Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Website onbereikbaar

Dinges24
1 antwoord
  • Sinds twee maanden kan ik mijn eigen website (http://philipsreclame.franswilbrink.eu) niet meer bereiken. Later bleek me dat er bij mij in de buurt meer mensen zijn die hier problemen mee hebben. Maar de meeste mensen ondervinden geen probleem.

    Mijn ISP is KPN en webhosting gebeurt door Strato. Als ik het probleem bij KPN aanmeld verwijst men mij naar Strato. Bij Strato zegt men wij kunnen de website zonder problemen bereiken dus ligt het niet aan ons.

    Omdat het zo niet opschiet, heb ik de ip-nummers verzameld van de mensen die mijn website niet kunnen bereiken en deze doorgegeven aan Strato. Nu komt Strato met het antwoord dat Versatel (Tele2) het ip-nummer van het rekencentrum van Strato blokkeert. Op mijn vraag wanneer dit probleem opgelost gaat worden, kan men geen antwoord geven. Maar mocht de blokkade worden opgeheven dan is nog de vraag of mijn probleem dan opgelost is.

    Eigenlijk ben ik het zat om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Waarom zoeken deze leveranciers gezamenlijk niet naar een oplossing in plaats van hun klanten in het ongewisse te laten? Waar kan ik mijn probleem aanmelden zodat er serieus naar gekeken wordt?
    :cry:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.