Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Telfort levert geen goede internetverbinding!

24 antwoorden
  • Nog u allen een voorspoedig voortzetting der bestaan, in het nieuwe jaar: 2011, toegewenst. Na veel gedoe, en ellende heb ik weten te ontdekken dat het steeds uitvallen van mijn internetverbinding te danken is aan 'Telfort': http://forum.telfort.nl/post180540.html#p180540 Het is net alsof de kraan telkens wordt dichtgedraaid. Wat zou ik mogen ondernemen om dit op te lossen. 'Telfort' is zelf niet in staat het probleem te bekennen, laat staan het te willen verhelpen!
  • In dat forum wordt je wrs beter geholpen dan hier, immers lotgenoten en deskundigen. Ik heb nu sinds 2008 Telfort en afgezien van een paar grote stroringen bijna nooit uitval hier (oosten). Uiteraard ik weet ook wel dat XS4All een betere helpdesk heeft.... maar om daar nu per maand ruim 2x zoveel voor moeten betalen.... Immers als ik dat zou doen... het gaat allemaal over dezelfde lijn/telefoonkabel...
  • Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697796] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697797] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697799] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697800] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697801] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697802] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697803] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697807] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697831] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697838] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697840] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697842] Infomation,Fault,Transport,Repeated Attempts To Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697861] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697864] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697865] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697872] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697882] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697884] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697887] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697889] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697891] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697899] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697909] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697915] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697917] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697918] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697922] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697940] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697951] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697954] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697955] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697956] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697962] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697972] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697983] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[697999] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698019] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698023] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698033] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698034] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698035] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698049] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698053] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698054] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698057] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698058] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698060] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698061] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698070] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698074] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698077] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698078] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698090] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698096] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698097] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698108] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698113] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698123] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698126] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698136] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698144] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698147] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698148] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698157] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698158] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698170] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698172] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698175] Infomation,Fault,Transport,Repeated Attempts To Infomation,Fault,Transport,Repeated Attempts To Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698197] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698198] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698217] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698218] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698228] Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698254] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698255] Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Infomation,Performance,Transport,TCP Retransmissions(Check Packet: Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698293] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698294] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698300] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698317] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698318] Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698329] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698332] Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698334] Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Fault,Transport,Repeated Attempts To Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Performance,Transport,TCP Slow ACK(Packet[698351] Warning,Performance,Transport,TCP Repeated Confirmation Infomation,Fault,Transport,Repeated Attempts To
  • Je moet toch proberen het probleem in kaart te brengen, met deze dump schiet niemand wat op. Beschrijf wat jij en Telfort al gedaan hebben (en dan niet het gekif... maar technisch.
  • http://www.youtube.com/user/maanvol Telfort, heeft niets voor mij willen doen. Zoals gezegd, zij zoeken de fout bij mij!
  • Zo kom je er echt nooit met zo'n aanpak. Is je netwerkkaart niet half rot.....staat ie soms in de verkeerde duplex mode? Wij kunnen niks doen zonder gedegen info.
  • [quote:7be06e3894="andre@home"]Zo kom je er echt nooit met zo'n aanpak. Is je netwerkkaart niet half rot.....staat ie soms in de verkeerde duplex mode? Wij kunnen niks doen zonder gedegen info.[/quote:7be06e3894] Ik kan jou slechts met zekerheid één ding zeggen: indien jouw kunstgebit in dezelfde staat verkeert als mijn hardware, dan kun jij jezelf uiterst gelukkig prijzen! :wink:
  • [quote:795f376022="maanvol"][quote:795f376022="andre@home"]Zo kom je er echt nooit met zo'n aanpak. Is je netwerkkaart niet half rot.....staat ie soms in de verkeerde duplex mode? Wij kunnen niks doen zonder gedegen info.[/quote:795f376022] Ik kan jou slechts met zekerheid één ding zeggen: indien jouw kunstgebit in dezelfde staat verkeert als mijn hardware, dan kun jij jezelf uiterst gelukkig prijzen! :wink:[/quote:795f376022] Als ik het goed begrijp kun je soms het modem niet bereiken via het IP-adres. Dat geeft aan dat er soms geen verbinding mogelijk is tussen de computer en de router. Is dit draadloos of met een vaste kabel? Het beste is om eerst een reset van het modem uit te voeren.
  • Router met kabels. Heb ook een ander geprobeerd, geeft hetzelfde resultaat. http://forum.telfort.nl/post180540.html#p180540 http://www.youtube.com/user/maanvol Telkens dat internet wegvalt, dien ik het router te herstarten om internet op gang te krijgen. Het router is slechts te bereiken via '192.168.1.254', indien ook internet funtioneert. Ik heb tevens een computer in een andere kamer, geeft precies hetzelfde te zien. Geen internet op al mijn computers.
  • tc.maclean schreef:Ik heb hier ook problemen....internet valt telkens uit....en ook mijn telefoon (voip van telfort). ik kan de helpdesk niet eens bellen want hij valt halvewege eruit.. EN ook hier ligt het niet aan mijn kabels etc....het ging mis na de 'automatsch' update van Telfort.. Mijn internet en bellen valt telkens uit..dit was gisteren ook al. Graag wil ik zsm geholpen worden want ik kan niks doen....dus operator..help mij........ groeten Tom Blijf alstublieft hier bij dit topic, jouw probleem is ook mijn probleem! Het is inderdaad die automatische update van telfort dat voor problemen zorgt! Ik heb al twee 'ZyXEL-routers', en zodra ze worden geupdate; begint de ellende. Aan u telfort, de door veroorzaakte mislukte update ongedaan te maken. Zijn deze ongevraagde updates te blokkeren? Citaat uit: http://forum.telfort.nl/post180724.html#p180724
  • Valt alleen het internet (lampje) uit of ook het DSL (lampje)...?
  • [quote:d5f2e8039c="andre@home"]Valt alleen het internet (lampje) uit of ook het DSL (lampje)...?[/quote:d5f2e8039c] http://www.youtube.com/watch?v=VfKlmNzPOxA Current Firmware Version: V3.40(ASG.3)b1, voor het router(ZyXEL), is corrupt. Al tijden loop ik mijn hoofd te breken dat derden mijn internetverbinding aan het verstieren zijn. Blijkt uiteindelijk dat Telfort zelf mijn router aan het saboteren is, door het van corrupt firmware te voorzien! Al wat Telfort weet te doen is, zich vastbijten in het uiteendrijven van mensen -- verdeel-en-heerspolitiek -- die met hetzelfde probleem te kampen hebben. Mensen mogen zich niet bij hetzelfde topic treffen, mogen niet naar topics verwijzen, en dienen voortdurend in aparte 'hokjes/topics' te worden behuist! Op deze wijze bewijst Telfort haar slachtoffers géén dienst! :roll:
  • http://forum.telfort.nl/topic7704.html?hilit=verbinding%20valt%20telkens%20weg&start=15 Mensen die hetzelfde probleem ondervinden mogen van Telfort niet met elkaar in contact komen. Gezamenlijk zouden zij wel eens voor een kritische massa kunnen zorgen. Lekker apart houden dan zijn die 'lastposten' makkelijker te bewerken. Telfort vindt duizend probleempjes in aparte hokjes beter te hanteren, dan één groot probleem, duizend keer geconcentreed! :wink: Ik heb een router geplaatst dat Telfort niet kan saboteren! Eentje van de concurrent. :D
  • Het ligt niet aan het firmware van de modems/routers. Het smoordeken, dat de internetverbinding doet oscilleren tussen een beetje internet tot géén internetverbinding, is telkens aanwezig! Over het uploaden van zo'n 8MB heb ik zowat een hele dag gedaan!!! : http://www.youtube.com/watch?v=QSKzDFR3uaI Géén kat-en-muisspelletjes blijven spelen, zoals uw ex-moederonderneming de 'NS' ook graag pleegt te doen! Géén kapsones meer -- alstublieft -- en vertel uw gedupeerde klanten wat er gaande is, in het huishouden van Jan Steen! Probeert u vooral niet uw klanten met dezelfde klacht uiteen te drijven, door hen voortdurend wijs te maken dat ze verschillende problemen hebben, en dus een ander 'topic' dienen te starten! Veel klagers hebben met hetzelfde smoordeken op hun internetverbinding te kampen! Het probleem bevindt zich bij u, en niet bij uw klanten!!! Of u zorgt voor verbetering, of u laat uw slachtoffers hun heil elders zoeken!!! Namens alle gedupeerden, onze erkenning voor uw begrip. http://forum.telfort.nl/topic8115.html
  • Kan iemand mij vertellen wat er mis is aan de routerinstellingen -- de verbinding valt telkens weg. Om de verbinding weer terug te krijgen, dien ik telkens het router opnieuw te starten. http://forum.telfort.nl/topic8110-60.html pagina 5/6, bedankt.
  • OpenDNS, is hét antwoord!!! http://www.labnol.org/internet/tools/opendsn-what-is-opendns-why-required-2/2587/ :D
  • 'This Computer'<====>'NetWork'<==X==>'InterNet'! Mijn internetverbinding wordt telkens op dit punt verbroken! En hiervoor dien ik maandelijks zo'n ¤25,- te bloeden! Is zulks te rechtvaardigen?
  • op 4 januari schreef je dat je zelf een router hebt geplaatst die werkt dus ook niet? welk modem heb je nu? eentje van telfort? ik heb 2 jaar geleden een speedtouch modem gekocht,, nav het uitermate slecht functioneren van het livebox. moest wel even het mac-adres van het gekochte modem door orange laten invoeren in hun systemen. wellicht ook een tip voor je, een eigen modem kopen
  • Modems te over uitgeprobeerd. Neen, dat is het niet. De fout bevindt zich buiten de muren van mijn woning:'Telfort'! Maar, ook ik heb een 'ST706'! Ik heb dit 'SpeedTouch' willen updaten met ander firmware, maar wil niet lukken: bin-file zou niet compatible zijn! Dit modem is een 'OrangeUser-type': Ik ken het wachtwoord, en username niet om zo'n modem te veranderen. Via 'BootP', is het mogelijk om binnen te komen, maar strand ik op het feit dat het bin-bestand niet wordt aanvaard! Is zo'n modem nog te redden? http://www.technicolorgateways.nl
  • kan je er wel mee internetten dan?

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.