Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Internetproblemen (zie ander topic van mij aub)

3 antwoorden
  • [u:dfbd1d19e9][b:dfbd1d19e9]EDIT: Zie aub mijn ander topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1454723#1454723[/b:dfbd1d19e9][/u:dfbd1d19e9] Hallo, Sinds een paar maanden heb ik problemen met mijn internetverbinding. In die tijd viel hij wel eens dagelijks een keer weg, en dat duurde maar even, 5 à 10 minuten. Wanneer het uitviel resette ik de router even en toen deed hij het meestal wel weer. Desnoods deed ik de stekker van de modem er even uit, en dan deed hij het zeker wel weer. Maar sinds een paar weken, gebeurt dit zooo vaak, dat het me mateloos irriteert. Internet valt per dag soms wel 10-30 keer uit. Soms 5 minuten, maar soms duurt het nu ook langer, soms wel 15 min tot 30 min. Of in het ergste geval, ligt internet er de hele middag uit. Ik probeer van alles, router resetten, LAN kabel gebruiken, modem er 5 minuten uit, modem er 1 uur uit, nee, niks helpte... Daardoor hebben we ook geen telefoon... Vanochtend deed hij het gelukkig weer maar het is heel irritant. Ik heb een mail gestuurd naar UPC, maar dit hebben we al vaker gehad, problemen met internet en UPC geeft niet zon duidelijk antwoord vind ik.. Dus mijn vraag, weet misschien iemand van jullie wat er aan de hand kan zijn, ligt het echt 100% aan UPC en kunnen alleen hun mij helpen, of kan ik ook een instelling doen ofzo? Als me internet eruit ligt doe ik automatisch Problemen oplossen. Ik krijg deze foutmelding dan: Neem contact op met uw netwerkbeheerder of uw internetprovider Mogelijk zijn er problemen met de DNS-server. Raadpleeg Windows Help en ondersteuning voor meer informatie over DNS. Wat kan het probleem zijn? Ligt het echt bij UPC of aan een instelling? Iets niet goed aangesloten ofzo?? MVG NvdM
  • [quote:8d7a1b018a="NvdM"] ligt het echt 100% aan UPC [/quote:8d7a1b018a] Welk merk/type modem gebruik je? Ikzelf ben een ex-klant van UPC. Ik gebruikte toen een Motorola SB5100. Ik kon aan het lampje "Online" of de internet verbinding werkte. Dus check die en de overige lampjes op het modem. En ook de lampjes op de router. Het "Online" lampje behoort constant te branden. Zie ook nog dit topic [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1346169]internet verbinding valt af en toe uit.[/url] Check verder op het UPC forum deze thread [url=http://forum.upclive.nl/thread.jspa?threadID=5626&tstart=0]internet valt weg. DNS probleem[/url] En deze topic [url=http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=40200.0]Internet knalt er om de haverklap uit.[/url] Verder is er nog dit [url=http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=39236.60]Algemeen storingsmeldingen topic.[/url]
  • [quote:a02313e74f="jolo"][quote:a02313e74f="NvdM"] ligt het echt 100% aan UPC [/quote:a02313e74f] Welk merk/type modem gebruik je? Ikzelf ben een ex-klant van UPC. Ik gebruikte toen een Motorola SB5100. Ik kon aan het lampje "Online" of de internet verbinding werkte. Dus check die en de overige lampjes op het modem. En ook de lampjes op de router. Het "Online" lampje behoort constant te branden. Zie ook nog dit topic [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1346169]internet verbinding valt af en toe uit.[/url] Check verder op het UPC forum deze thread [url=http://forum.upclive.nl/thread.jspa?threadID=5626&tstart=0]internet valt weg. DNS probleem[/url] En deze topic [url=http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=40200.0]Internet knalt er om de haverklap uit.[/url] Verder is er nog dit [url=http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=39236.60]Algemeen storingsmeldingen topic.[/url][/quote:a02313e74f] Een medewerker van UPC had vandaag gebeld, ze zeiden dat er dinsdag inderdaad een storing was. Maar die kleine storingkjes van 2 minuten zeiden ze dat ze daar niks van zagen. Er komt een monteur langs want waarschijnlijk lag het aan onze modem. Ik ben benieuwd wat er uit komt..

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.