Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

OutlookExpress antwoordt niet met standaard email-account

jawtje
7 antwoorden
  • Ik merkte dat als ik een kennis A mail, het antwoord sinds enige tijd terugkomt VAN account B.
    Account B is een ander account op haar systeem, maar het account A staat wel degelijk als STANDAARD account ingesteld.
    Ra, ra hoe kan dat?
  • Verkeerd gelezen, sorry. Ik weet het niet zo meteen.

    Het enige wat ik kan bedenken is dat die kennis alles bewust via B beantwoordt, ook al lijkt me dat uit je betoog erg onwaarschijnlijk.
    Maar wat is het probleem, de mail arriveert toch desondanks?
  • ik denk na al die jaren zeer intensief gebruik van oe (met > 20 accounts) er het nodige vanaf te weten, maar ik kan slechts bedenken dat het hier gaat om een alias-account…
    tenzij natuurlijk het retouradres van het ene account in het andere is vermeld…?! jij ziet alleen het retouradres, en niet het achterliggende account.
  • [quote:c5715b8c77="derkdejong"]ik denk na al die jaren zeer intensief gebruik van oe (met > 20 accounts) er het nodige vanaf te weten, maar ik kan slechts bedenken dat het hier gaat om een alias-account…[/quote:c5715b8c77]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers?
    Maar ook ik heb jarenlange ervaring met OE en heb dit niet eerder meegemaakt.
    WAT kan ik er aan doen?
    [quote:c5715b8c77]tenzij natuurlijk het retouradres van het ene account in het andere is vermeld…?! jij ziet alleen het retouradres, en niet het achterliggende account.[/quote:c5715b8c77]
    Ik heb zojuist e.e.a. eens goed bekeken, maar zie niets vreemds. Er stonden ook geen Antwoordadressen opgenomen. Ik heb dat zelfs bij het betreffende emailaccount nu WEL ingevuld, maar dat heeft geen enkel effect: Het zegt te blijven komen van het andere emailadres!?!
  • [quote:34195b4861]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers?
    [/quote:34195b4861]Nee, de meeste providers bieden ook bij eenvoudige abonnementen de mogelijkheid van meerdere zelfstandige adressen.
  • [quote:04e594b1c0="J. de Boer"][quote:04e594b1c0]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers?
    [/quote:04e594b1c0]Nee, de meeste providers bieden ook bij eenvoudige abonnementen de mogelijkheid van meerdere zelfstandige adressen.[/quote:04e594b1c0]Wat is wat? Ik heb een aansluiting bij mijn provider van A12345678. Daar heb ik binnen Outlook(Express) een viertal verschillende emailaccounts voor gemaakt; Jantje, Pietje, Klaasje en Marietje. Zijn dat nu Aliassen of zelfstandige adressen??
  • hier staat het zo duidelijk, om er eigen woorden aan te geven is dan zinloos:
    http://www.vip.nl/klantenservice/vragen/e-mail/e-mail-alias/

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.