Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

mail wordt niet verzonden

ludlum
3 antwoorden
  • Account bij Ziggo.
    Inkomende mail komt correct binnen.
    Uitgaande mail gaat naar smtp.ziggo.nl via poort 25.
    Foutmelding: 0x800CCC0E en socketfout 10060.

    Wie helpt?
  • Heb je al iets van dit gechecked?
    http://www.google.nl/#output=search&sclient=psy-ab&q=0x800CCC0E+en+socketfout+10060.+&oq=0x800CCC0E+en+socketfout+10060.+&gs_l=hp.3..0i22i30l2j0i22i10i30.1277.1277.0.2164.1.1.0.0.0.0.106.106.0j1.1.0…0.0…1c.1.17.psy-ab.qyFT98zAUYc&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.Yms&fp=7f1a24bcc840dbf2&biw=1173&bih=802

    staan nuttige tips bij oa of je poort 25 geblocked wordt, te checken via telnet.
  • https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-bij-e-mail/instellingen/tabs/2/instellingen-e-mail-versleuteld-verzenden/

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.