Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

mail wordt niet verzonden

3 antwoorden
  • Account bij Ziggo. Inkomende mail komt correct binnen. Uitgaande mail gaat naar smtp.ziggo.nl via poort 25. Foutmelding: 0x800CCC0E en socketfout 10060. Wie helpt?
  • Heb je al iets van dit gechecked? http://www.google.nl/#output=search&sclient=psy-ab&q=0x800CCC0E+en+socketfout+10060.+&oq=0x800CCC0E+en+socketfout+10060.+&gs_l=hp.3..0i22i30l2j0i22i10i30.1277.1277.0.2164.1.1.0.0.0.0.106.106.0j1.1.0...0.0...1c.1.17.psy-ab.qyFT98zAUYc&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.Yms&fp=7f1a24bcc840dbf2&biw=1173&bih=802 staan nuttige tips bij oa of je poort 25 geblocked wordt, te checken via telnet.
  • https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-bij-e-mail/instellingen/tabs/2/instellingen-e-mail-versleuteld-verzenden/

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.