Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Geen e-mail kunnen verzenden en ontvangen.

None
6 antwoorden
  • Hallo allemaal,

    Een vriendin heeft pas Internet aansluiting op haar PC. De Internet verbinding is OK, helaas kan ze geen e-mail via Outlook Expres verzenden en ook niet versturen. Kan dit aan de instelling van haar pop c.q. smtp server liggen?
    Ze zegt dat, als ze een e-mail wil verzenden, steeds een berichtje krijgt:
    "U hebt nog 7 berichten die nog verzonden moeten worden. Wil U die berichten verenden. Ja of Nee? "
    Als ze op Ja klikt, gebeurt er in feite niets. Alleen het beeld begint dan te knipperen.
    Hoe kan ze dit oplossen?

    Bedankt voor jullie hulp.
  • Kijk eens op de site van de provider b.v. onder de noemer suport of zoiets mischien staat er iets over de instellingen voor de mail.
    :roll:
  • Probeer de email client in outlook gewoon eens opniew aan te maken meestal is het pop3 en smtp adres gewoon zoeitsl als dit:

    pop3.zonnet.nl
    smtp.zonent.nl

    maar dan natuurlijk met jouw provider ipv zonnet
  • [quote:7c3008cb7a="sdk"]Probeer de email client in outlook gewoon eens opniew aan te maken meestal is het pop3 en smtp adres gewoon zoeitsl als dit:

    pop3.zonnet.nl
    smtp.zonent.nl

    maar dan natuurlijk met jouw provider ipv zonnet[/quote:7c3008cb7a]

    Ja, dit heb we ook al gedaan, maar helaas…..pindakaas. Ten einde raad hebben we de helpdesk van 12MOVE gebeld (duurde wel lang). En zij hadden ons geadviseerd om 12MOVE weer opnieuw te installeren. Dit hebben we ook tot mijn grote spijt gedaan, met als gevolg dat we nu helemaal niet meer op internet kom. De provider wordt nu niet meer gevonden.
    We zijn nu wel genoodzaakt om een andere provider te zoeken?
  • Tip installeer nooit van die auto installlers voor je e-mail of inbelverbindeing zoals het net en zo. Dit kan ervoor zorgen dat andere verbindingen niet goed meer werken of je instellingen verkeerd worden ingesteld. Vaak helpt aleen het schoon installeren van windows omdat je niet alleen de i-explorer opnieuw kunt installeren
  • het beste verwijder je alle instellingen bij
    deze computer>externe toegang.

    En daarna begin je weer opnieuw met deze pagina:
    http://www.12move.nl/content/article/551658.htm
    en deze info:
    http://www.12move.nl/content/article/535367.htm

    t.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.