Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Bij lakse Lycos in de tang.

Bill Gates
1 antwoord
  • Een klein anderhalf jaar geleden wilde ik Lycos als gratis provider uitproberen. Veel opslagruimte voor mijn homepage, gratis smsjes en op een gegeven moment begon ik ook hun dating site wel leuk te vinden.
    Vanaf oktober merk ik dat ik mijn wachtwoord niet meer kan wijzigen.
    Ik maak hier melding van, maar helaas geen reactie. Ik moet steeds met mijn oude wachtwoord inloggen en daar ben ik niet blij mee, want er staan inmiddels nogal wat gegevens.
    Hun "Help" laat weten dat het even kan duren voor de wijziging van kracht is…..maar drie maanden?
    Mijn mobiele nummer staat er vermeld, maar nu het smssen geld kost hoeft het voor mij niet meer. wat denk je….deze gegevens zijn helemaal niet te verwijderen/op te zeggen.
    Nu kun je bij Lycos wel een mailtje sturen naar datenschutz@lycos-europe, dus dat zou ik dan wel eens even doen. Maar je begrijpt het…na drie weken, nog geen reactie. Ik begon me toch wel zorgen te maken. Account opzeggen dan maar. Done! Kan een weekje duren en dat duurt het nu dus ook al. Ik ben bang dat er weinig tegen te beginnen is. Mijn advies…afblijven van deze gratis provider.

    Jos

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.