Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Ik ben mijn mail kwijt?

Toshiba707
2 antwoorden
  • Ik gebruik OutlookExpres.
    Laatst heb ik de naam van een map gewijzigd.
    Maar sindsdien is de betreffende map niet meer zichtbaar in de mappenlijst van OutlookExpres.
    De map, en de inhoud ervan, zijn echter niet verdwenen.
    Want in de archiefmap van OutlookExpres wordt de betreffende map nog steeds als *.dbx genoemd.
    Twee vragen:
    . Hoe kan ik de betreffende map *.dbx openen, en toegang krijgen tot mijn mail in deze map?
    . Hoe kan ik de berichten in de map *.dbx importeren?
  • Kijk eerst even of je de map niet per ongeluk onder een andere map hebt verplaatst (alle +jes openklappen). Anders kun je het volgende doen:
    1. Verplaats het dbx-bestand naar een andere directory
    2. Maak in OE een nieuwe map aan met dezelfde naam
    3. Sluit OE af.
    4. Kopieer het verplaatste DBX-bestand over het nieuwe DBX-bestand heen.
    5. Start OE en als het goed is heb je alles weer.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.