Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

ftp

rombaft
9 antwoorden
  • Iedere keer als ik mijn website probeert te downloaden via FTP, verbreekt hij na een aantal sec. (+-30sec.) de verbinding en kom ik er ook niet meer op.
    Ik heb dan wel een aantal bestanden gedownload, maar hij gaat niet verder. Na ong. een uur kom ik weer op de server, ook mijn e-mail is die periode niet beschikbaar.

    Wat gaat er mis?
  • Verplaatst van "Webdesign" naar "Communicatie & hosting".
  • krijg je soms niet de melding zoiets van blocking call canceled?, of iets van connection failed, reset connection! enz…
    Meestal bij zulke affaires zit het probleem niet bij u maar bij u provider, wat je kunt doen is niet om bv 20.00u beginnen prutsen aan uw site tenzij je kleine(heel) hoeveelheden doorstuurt, maar beter eens alles goed voorbereid en dan maar eens om bv3.00 u 's nachts je boeltje doorstuurt, je zal alvast wat minder problemen ondervinden.
    Wat je ook eens kan doe is het doorsturen zelf daar bij opties kan je actief veranderen in passief en omgekeerd, indien bij u op actief verander naar passief en omgekeerd, sommige servers aanvaarden het een beter dan het ander, waarom weet ik totaal niet.
    indien het nog niet opgelost is moet je goed kijken naar de foutcodes die je krijgt, en eens opzoeken via google, er zijn wel wat nederlandstalige sites die ftp probleempjes bespreken.
  • Nog eens een kleine hoeveelheid geprobeerd (ong. 50k), na een tijdje krijg ik: "Verbinding verbroken, opnieuw verbinden?"
    That's it. Opnieuw verbinden gaat dus niet. (veel later weer wel dan).
    Geen foutmeldingen.
    Ennu? :cry:
  • En wat gebeurt er als je dan de computer opnieuw opstart en nog eens probeert?
  • Had ik al geprobeerd, hielp niet moest nog steeds ong. een uur wachten, voor de volgende poging, die dus ook mislukte. :evil:
  • volgens mij ligt het aan je provider, ofwel moet je eens proberen met een paar instellingen te veranderen, zoals ik al eerder zei probeer eens deze http://support.ipswitch.com/kb/WS-19980612-BK21.htm instelling te veranderen, als dit nog niet gaat probeer dan eens wat anders te zoeken in deze knowledge base http://support.ipswitch.com/kb/ .

    Maar als het aan uw provider ligt kan je er wel niets aan doen, hier in Belgie zijn de providers soms klote , maar naar 't schijnt is het in Nederland nog erger, pech voor jullie :lol:
  • misschien een wat omslachtige oplossing, maar je zou nog een gratis account kunnen aanmaken, bij bijvoorbeeld lycos en dan nog is proberen te downloaden via ftp, weet je gelijk of het aan de provider ligt of niet.

    grtzz..
  • Ik heb het gevonden: idd passive mode aanzetten + wat instellingen gewijzigd in de firewall.
    Hij doet het nu prima.
    Bedankt.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.