Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Schandalige behandeling door Casema/Wanadoo

dubbie
8 antwoorden
  • Hallo Iedereen,
    Ik wil er toch eens melding van maken op dit uitstekende forum:
    Ik heb een Premium internet abonnement bij Casema/Wanadoo. Deze heeft het eigenlijk nooit goed gedaan, tot elf weken geleden: toen heb ik 3 weken helemaal geen verbinding kunnen krijgen. Nu op dit moment heb ik weer even verbinding, nadat ik 3!!! dagen geen verbinding heb kunnen krijgen. Af en toe floept het RF-lampje aan en dan kan ik gauw even wat doen. Kort en goed ik heb dus 11 weken geleden een melding gedaan bij de helpdesk van casema en aan het probleem wordt niets gedaan!!! Er zo een breuk in de kabel zitten, en aangezien ik 4-hoog woon moet er een hoogwerker komen. Dus niet! Ik wordt niet serieus genomen en voel me mishandeld en getreiterd. Kan dit zomaar? Wel 49 euro van mijn rekening maandelijks afschrijven maar geen service. Ik voel er veel voor bij Justitie een aangifte te doen. Wat denken jullie ervan?
  • Ik ZAT bij wanadoo, cable 5.0kb.
    Had weinig problemen, alleen toen ik had opgezegd. Ik werdt opeens aangeslagen voor 250 euro wegen het te laat inleveren van de modem
    Een telefoontje leverde een excuses op en het geld werdt geretourneerd.
    Heb nu gelukkig ADSL.
    oplossing voor je? Abonnement opzeggen? klacht sturen??
    Dat is aan jouw..
  • Je kunt natuurlijk daarnaast ook een claim neer leggen waarin je stelt dat ze het bedrag over de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten terug dienen te storten. Zij hebben immers niet geleverd wat ze afgesproeken hebben.

    Dat gaat echter waarschijnlijk alleen als je je klacht op papier hebt gezet. Anders weet Casema niets van een klacht af. Veel aanmaningen op papier versterken je juridische positie. De vraag is of je bij een negatief antwoord verder moet gaan. De inspanningen kunnen wel eens groter worden dan de baten.
  • http://groups.msn.com/winnercircle/general.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=73&LastModified=4675407569265256427

    hier kunt u de afschriften van mijn emails aan Casema vinden.
  • Die hoef ik niet te hebben. Je moet gewoon zelf dat geld terug claimen. Je staat sterker als je die afschriften bij die claim voegt.
  • Laat je niet zo gaan zeg!
    Het gaat hier over een gebrekkige internetverbinding, niet over leven of dood. Denk je nou echt dat ze bij Casema hebben besloten jou eens even lekker te gaan pesten? Natuurlijk niet, het is gewoon een grote organisatie waar niet alles op rolletjes loopt en daarvan ben jij toevallig de pineut. Niks meer en niks minder.

    In plaats van je frustraties af te reageren in e-mails naar Casema kun je beter je energie besteden aan het aan de praat krijgen van je internetverbinding. Schrijf een nette maar doelgerichte en aangetekende brief aan Casema waarin je stelt dat zij zich niet hebben gehouden aan hun deel van jullie overeenkomt (een internetverbinding) en dat jij dus je geld terug wil over de tijd dat je verbinding niet werkte. Kijk de algemene voorwaarden erop na om te zien welke rechten je hebt in dit geval.
    Een koele brief die gebaseerd is op feiten in plaats van emoties is veel effectiever dan schreeuwen per e-mail.

    Aangifte doen bij justitie is zinloos en kost je meer geld dan het ooit kan opleveren. Hou gewoon je doel in het oog (een goede kabelverbinding) en reageer je af met een mooi potje Quake oid, maar niet in je correspondentie met Casema.
  • Na mijn emails van een week geleden aan Casema/Wanadoo, heb ik sedertdien een stabiele internetverbinding. Slechts zelden ligt de verbinding eraf (hoop dat het zo blijft). Wel raar dat je je eerst kwaad moet maken, voordat men enige actie onderneemt. Het kan ook toeval zijn, ik weet het gewoon niet. De klantenservice van Casema verdomd het nu eenmaal op een gewone manier met zijn abonnees te communiceren. Blijf ik nog met de vraag zitten of het inderdaad toeval is en dat men nog gewoon iets aan de kabel die langs de gevel van mijn flat loopt, moet doen. We wachten het maar weer af.
    Ik ben trouwens niet de enige met klachten over Casema. Lees de nieuwsgroepen en het Wanadooforum er maar eens over na.
    Velen stappen nu uiteindelijk over op een andere provider (ADSL).
    Jammer dat het zo moet gaan. Want als je uiteindelijk verbinding met het internet hebt is deze erg stabiel. (Wordt vervolgd…)
  • Te vroeg gejuichd :cry:
    Mijn Premium Internetabonnement van Casema/Wanadoo heeft het één week redelijk gedaan. Nu is het weer het oude liedje. Steeds valt de verbinding weg. Ik heb nu meer dan één uur moeten wachten, vooraleer ik weer verbinding had, zodat ik dit stukje kon schrijven.
    En men (Casema) verdomd het mij te helpen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.