Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Outlook & inloggen

6 antwoorden
  • Beste mensen Primair: ben digibeet !! Probleem: oorzaak is wat omvangrijk om uit te leggen maar ben vorstelijk geflest bij laten samenstellen van m’n nieuwe computer. Na een half jaar moest het hele ding hard- en software technisch gerenoveerd worden. Dagen zelf zitten prutsen om alles weer te doen laten werken en bestanden terug te vinden anders werd kostte me kapitalen aan uurloon. Maar elke dag valt er wel weer een stukje op z’n plaats! Alleen met met Outlook (géén Express) wil het maar niet lukken. Heb 7 (alias) emailadressen die uitermate frequent gebruikt worden. Allemaal opnieuw ingevoerd en getest middels de knop “accountinstellingen” en elk adres bleek goed te functioneren. Toch krijg ik bij elke verzending en ontvangst ‘tig’ dialoog venstertjes waarbij gevraagd word naar de gebruikersnaam en wachtwoord. En of ik het vakje “wachtwoord onthouden” aanvink, het maakt niets uit. En in de foutmelding staat braaf dat m’n inlognaam is afgewezen. Ondertussen de nodige keren uitmate nauwkeurig alle adressen opnieuw ingevoerd maar hetzelfde verhaal krijg ik bij HCC en een andere provider, dus moet het in mijn computer iets structueels zijn; de vraag is alleen wat ???? Wie verschaf licht in deze duistere zaak ???? C.C. Asselbergs
  • Hij geeft een speciale foutcode af wanneer je dat schermpje krijgt. Zou je die code kunnen geven. Je zou eens kunnen denken aan SSL of APOP verbindingen die niet goed staan. Zeg maar dat de beveiliging aanstaat terwijl dat niet wordt ondersteund door je provider.
  • Bedankt voor je reactie !! De foutmelding luidt: Foutmelding: “Bij de taak bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0X800CCC92) opgetreden. De E-mailserver heeft Uw lognaam afgewezen. Controleer gebruikersnaam en wachtwoord in de account eigenschappen. Klik op E-accounts onder Extra. De reactie was: ??RR[SYS/PERM] mailbox locked by a POP3-session.” Die controle met de gebruikersnaam en wachtwoord heb ik talloze malen gedaan. Neem aan dat de gebruikergegevens niet van invloed zijn doch alleen de aanmeldinggegegevens. Van de eerste ben ik niet absoluut zeker of deze identiek zijn ingevoerd. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat Gr. Kees
  • Het gaat er inderdaad om dat het wachtwoord niet wordt geacepteerd door de smtp en/of pop server. Misschien kunt je de POP server en SMTP server setting hier posten of in ieder geval controleren op de site van je provider. Tevens zou je kunnen proberen om je wachtwoord opnieuw in te geven, let vooral op de CAPS Lock toets.... ;-) Veel succes en we horen het wel.
  • :roll: Alvorens ik aan deze voor mij complexe operatie begon heb ik de instructie's van de homepage m'n provider gehaald en elke letter/cijfer conform uitdraai ingevoerd. De problematiek van hoofd- & kleine letter ken ik. Deze oefening heb ik 4 x uitgevoerd, het resultaat blijft dezelfde. Moet ik m'n provider hierover benaderen dan? Gr. Kees
  • dat lijkt mij een zeer goed plan, missschien hebben die wel iets niet goedstaan waardoor jij niet kunt inloggen.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.