Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

@HOME en communicatie met haar klanten

Computerfreaky
1 antwoord
  • Omdat toen ik begon met kabelinternet de mailservers van @HOME meer plat lagen dan dat ze te bereiken waren, gebruik ik al jaren een eigen mailaccount op een domein waarvan ik de rechten heb. Nu heb ik @HOME al enkele malen gevraagd om mijn rekeningen en ook aankondigingen van bijvoorbeeld prijsstijgingen op mijn eigen maildomein te ontvangen maar @HOME blijft dit weigeren. Men stuurt rekeninginformatie en alle andere informatie ALLEEN naar het primairy @HOME adres (die ik niet ken, ben de wachtwoorden kwijt en wil die adressen ook helemaal niet gebruiken).

    Ik vind dit nogal wat. Mag ik als klant nog zelf bepalen waar ik 'digitaal woon' en mijn post wens te ontvangen?

    Zijn er meer mensen die geprobeerd hebben @HOME toch zover te krijgen de mail op een ander dan het primairy @HOME account te ontvangen, en met welk succes?

    mvgroet Edmond

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.