Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Spamihilator i.c.m. Avast! Antivirus probleem

3 antwoorden
  • Ik heb gisteren de SPAM-filter Spamihilator geinstalleerd. Ik krijg nu echter in Avast! Antivirus de volgende foutmelding: " avast! wil not be able to protect incoming mail (POP3 protocol). Error:10048 Port 110 is already in use, specify another port value (see section 'Cooperation with other software' in 'Manual Setting of Mail Protection' in help). " Ik heb in die help file van Avast! gekeken, maar snap er niet veel van. Heeft iemand soms ook met dit probleem te maken gehad? Of weet iemand de oplossing? Alvast bedankt!
  • blijkbaar doet dus dat spamfilter hetzelfde als je av progje ... nl de binnekomende mail via zichzelf omleiden om te kijken of er gevaarlijke waar inzit ... alleen als je spamfilter het al in gebruik heeft, kan je av dat blijkbaar niet. best vaag eigenlijk ... ga je 1 van de 2 omleiden werken ze niet meer .. dus eigenlijk zou je het voor mekaar moeten zien te krijgen dat ze omstebeurt hun mail ding doen ... ipv tegelijkertijd maar hoe ??? geen id ...
  • Na veel proberen met de persoonlijke instellingen van Avast! (via de .ini file) en de instellingen Outlook Express lukte het me toch nog niet om alles werkend te krijgen. Opeens kwam ik er echter achter dat je in Spamihilator zelf ook een ander portadress kunt opgeven. Nu werk alles goed. Hopen nu maar dat de SPAM mail wordt tegengehouden.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.