Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Outlook Express Foutnummer: 0x800CCC0E

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'Je Post', Server: 'pop3.jeeigenpost.net', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E Gisteravond als donderslag bij heldere hemel kreeg ik bijn een aantal emailadressen , die dezelfde emailprovider hebben, bovengenoemde foutcode. Outlook Express maakte haar rijtje maar gedeeltelijk af. En van de adressen waar de foutcode op sloeg kon wel mail vertuurt worden. De Smtp deed het dus nog wel. O.E. verschillende malen opnieuw geladen, de pc een aantal malen opnieuw opgestart : geen succes. PC afgesloten en via de laptop via een andere ISP de "emailadressen met foutmelding" opnieuw benadert. Zonder problemen Vanochtend opnieuw begonnen. Mijn inbelverbinding van Euronet haalt van een aantal adressen de mail wel op en van een aantal andere niet. Lastig Omdat ik toch iets moest heb ik in O.E. via het account set-up menu bij de onbenaderbare emailadressen iets veranderd. Eerst heb ik van de probleemadressen nieuwe "IMAP" mappen gemaakt. Maar dan wordt de "mappen"lijst van Outlook Express wel erg lang. Dus dat moest anders Ik heb ze het "type " POP3 laten behouden maar heb bij de vraag naar de naam van de pop server "imap" vermeld. Probleem opgelost. Post kan gewoon opgehaald worden. En ik kon naast mijn schoenen lopend aan de koffie. Maar ik snap het niet !! Wie wel ??

747