Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

0X800CCC0D foutmelding

Anoniem
Ben Jonson
1 antwoord
  • Heb uiteraard een probleem.
    Outlook (dus niet express) lag in de kreukels en deels nog.
    Alles zo goed mogelijk gerestaureerd maar er blijf een constant de “voort gang verzenden/ontvangen in Outlook” info box dwars door alles heen meldingen geven vanaf het moment dat er een bericht staat in het “Postvak Uit” en wel de melding:
    0 van de 1 taken voltooid
    “Bezig met verzenden is een fout (0X800CCC0D) opgetreden: kan de e-mailserver niet vinden. Controleer de servergegevens in de accounteigenschappen”
    ’t Gekke daarbij is, als ik ga eten en een uurtje later terug kom is er 1 van de 137 taken voltooid.
    Tig keren de eigenschappen gecontroleerd, test berichten komen keurig door en melden dat er geen fouten zijn. Ook bij de provider is alles in overeenstemming met mijn Outlookgegevens.
    Mijn berichten komen overal in binnen- en buitenland aan maar deze meldingbox komt iedere keer weer dwars door elke bezigheid heen. Wordt er hoorndol van.
    VRAAG: WAAROM VERSCHIJNT DEZE MELDING EN WAT ZIE IK OVER HET HOOFD?
    Zou zeer verguld zijn met een oplossing!!
    C.C. Asselbergs

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.