Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Mail [b]doorsturen [/b]lukt niet (meer)?

Anoniem
Leo S
1 antwoord
  • 1. ik heb een account bij HCC
    2. ik heb een adsl-verbinding via Mycom

    het versturen van mail geeft geen problemen
    het doorsturen van mail lukt niet (meer); er komt steeds een melding:
    kan het bericht niet verzenden omdat een van de geadresseerden door de server is geweigerd…
    vraag: ([b:0785407058]welke server die bij HCC of bij Mycom?[/b:0785407058])

    Ik heb begrepen dat je de optie 'voor uitgaande e-mail is verificatie vereist' moet aanvinken en bij 'aanmelden' je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen
    vraag: [b:0785407058] welke gebruikersnaam?, die van hcc of die van mycom[/b:0785407058]

    heb dit in verschillende combinaties uitgeprobeerd, maar de weigering blijft…
    met dank voor een antwoord

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.