Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

adresboek mee naar huis nemen

Anoniem
nohe1977
3 antwoorden
  • Collega van mij gaat op pensioen;Nu zou deze man graag zijn persoonlijk adresboek van outlook 2OOO mee naar huis nemen.
    Hoe moet deze dat flikken?
    En waar vindt hij dat: op zijn pc of op de server?
    Groetjes, Johan
  • Het persoonlijk adresboek in Outlook is een .pab bestand. Dus zoek naar een bestand met deze extensie. Zoeken: *.pab
    Of het op de PC of server staat verschilt. In het ene bedrijf staat die op de server, in bijvoorbeeld een persoonlijke directory. Dat is bij ons op het werk het geval.
    In het andere bedrijf staat het weer lokaal (niet verstandig) Of het staat in het profiel. Die worden doorgaans weer op de server opgeslagen maar staan ook lokaal in Documents and Settings (Windows 2000/XP)
  • Als alle berichten centraal op de server staan, werken jullie waarschijnlijk met Exchange Server. Dan kan je eenvoudig op je contacten klikken, dan in Bestand/Import-export exporteren naar een file van type *.pst.
    Deze kan je dan na het afsluiten en opnieuw opstarten van Outlook (anders in ie gelockt) naar je huisadres sturen.

    Deze methode werkt ook als je op een standalone versie werkt, maar dan is het eenvoudiger het hele outlook.pst bestand mee te nemen. Heb je direct alle berichten, notities etc. Waar die file staat is afhankelijk an het besturingssysteem, gewoon even zoeken.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord