Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Update: Wat is UW favoriete host?

Anoniem
Querrie
13 antwoorden
  • [b:d56124ced7]Ik zit momenteel bij Upperhosting, een héél goedkope provider.
    Ik betaal €55 per jaar voor 3GB traffic en 75MB diskspace.[/b:d56124ced7]

    Punt is dat de laatste tijd er hier en daar uitvallen hebben plaats gevonden en toen de heren op vakantie gingen waren ze 3 weken 'even niet telefonisch bereikbaar.

    Kijk, daar zakt mijn broek dan weer vanaf.

    Ik ben min of meer op zoek naar een nieuwe host die een uitstekende staat van dienst heeft (hoge uptime) en in verhouding weinig kost.

    [b:d56124ced7]Wat is uw host-tip?[/b:d56124ced7]
  • [img:342b47f778]http://www.bhosted.nl/images/bhosted2.png[/img:342b47f778]
  • nou… ik dan ook maar.

    check eens www.deheeg.nl

    t.
  • Zou ik tot voor kort ook gezegd hebben. Helaas heeft men met een kennis een blame-the-victim actie uitgehaald. Mail is niet meer te verzenden via hun server. Krijg je eerst vijf mailtjes met verwijzingen naar de FAQ. Een grote hoop bla-bla. En uiteindelijk wordt het probleem niet opgelost. Voor mij dus even geen deheeg meer.

    Mijn site heb ik gehost bij Worldzone.
  • Blue Yellow 3de jaar in, bevalt me prima
  • [quote:7cf9cb787c="gerben"]Zou ik tot voor kort ook gezegd hebben. Helaas heeft men met een kennis een blame-the-victim actie uitgehaald. Mail is niet meer te verzenden via hun server. Krijg je eerst vijf mailtjes met verwijzingen naar de FAQ. Een grote hoop bla-bla. En uiteindelijk wordt het probleem niet opgelost. Voor mij dus even geen deheeg meer.

    Mijn site heb ik gehost bij Worldzone.[/quote:7cf9cb787c]

    joh? Geen enkel probleem hier.
    Wel is er sinds een tijdje een verificatie vereist voor uitgaande mail (pop before smtp). Is dat niet het probleem?

    t,
  • Zelf ben ik erg tevreden over Interconnect. De meeste sites host ik bij hun. Maar het betreft hier wel een Business 2 Business bedrijf. Dus particulieren kunnen hier niet terecht.
    Zie www.interconnect.nl
  • Nee, verificatie stond al aan. Verder ook alles nog gecheckt aan instellingen, was allemaal correct. Accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt, maakt allemaal niks uit. Maar wat mij het meest stoorde, is dat men totaal niet bereid was mee te werken aan een oplossing. Domweg naar de FAQ verwijzen, oftewel met een kluitje in het riet sturen. Als het aan mij gelegen had, was het account per direct opgezegd.
  • Eeeh, is er geen host die qua prijs bij mij in de buurt komt???

    Ik zie hier: http://www.flexwebhosting.nl/hosting.htm
    Wel een erg leuk pakket voor 7 tientjes per jaar!

    Dit zijn allemaal wel érg dure paketten in vergelijkling met mijn 5 tientjes per jaar.. :-?
  • Ik ben zelf tevreden over Open Host :wink: www.openhost.nl, check it out :)
  • Ook ik ben zeer tevreden over Open Host.
    Goeie service ook!
  • Wow!

    Ziet er goed uit!

    Ik denk dat deze erg veel kans maakt. Ik heb ze een mailtje gestuurd want ik wil wel graag weten of SQL applicaties zoals een forum goed runnen. Er stond in een review ergens dat websites wel goed gaan maar SQL minder op Open Host. Verder niks dan goed voor zover ik lees!
  • [quote:5510e10a6d="gerben"]Nee, verificatie stond al aan. Verder ook alles nog gecheckt aan instellingen, was allemaal correct. Accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt, maakt allemaal niks uit. Maar wat mij het meest stoorde, is dat men totaal niet bereid was mee te werken aan een oplossing. Domweg naar de FAQ verwijzen, oftewel met een kluitje in het riet sturen. Als het aan mij gelegen had, was het account per direct opgezegd.[/quote:5510e10a6d]
    Hmm, gek want over het algemeen hebben ze daar toch wel een goede support.
    Zelf heb ik ook mail probleempjes gehad en dat heb ik ook zelf uit moeten vinden…er is geen mailtje verstuurd met een waarschuwing dat ze wijzegingen hadden doorgestuurd.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.