Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Mail van meerdere providers versturen in Outlook Express

Anoniem
J. de Boer
1 antwoord
  • In het verleden heb ik een gratis e-mail adres bij Zon(net) aangevraagd.
    Een aantal maanden terug ben ik overgestapt van Zonnet naar Wanadoo (Kabel). Zodoende bellen wij ook niet meer in bij Zon en doen wij alles nog lekker over de kabel.

    Ik houd mijn 'Zon' adres nog steeds aan, omdat ik nog de nodige mails hier op ontvang. Al mijn mail (van verschillende adressen) haal ik op in [i:63a1664647]Outlook Express[/i:63a1664647].

    Ik kan nog steeds mail ontvangen en versturen, maar dit is enkel met mijn wanadoo mail account. Ik wil ook mail kunnen versturen vanuit [i:63a1664647]Oulook Express[/i:63a1664647] via mijn Zonnet account. Ik krijg dan de volgende foutmelding:
    [code:1:63a1664647]De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Paul (Zon)', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F[/code:1:63a1664647]

    Het aanvinken van de optie 'Voor deze server is verificatie vereist' in het tabblad 'Servers' helpt ook niet.

    Hoe los ik dit op?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord