Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

DeHeeg MySQL server probleem

Anoniem
teacher
3 antwoorden
  • Ruim 2 jaar host ik een website bij DeHeeg. Alles heeft altijd prima gefunctioneerd en ik kon probleemloos verbinding maken met mijn MySQL database via een Databasemanagement tool op mijn eigen PC.

    Echter sinds korte tijd krijg ik bij het verbinding met de MySQL Database een foutmelding:
    1045 - Access Denied for user

    Dit terwijl de gebruikersnaam, wachtwoord en IP-adres juist zijn en het ruim 2 jaar probleemloos heeft gewerkt.

    Mogelijk heeft het te maken met de overgang bij DeHeeg van MySQL 3.23.xx naar 4.0.xx.

    Weet iemand hier wat het probleem kan zijn en hoe het eventueel is op te lossen?
  • Ik denk toch echt, dat je daarvoor bij de support afdeling van deheeg moet zijn./
  • Klopt! Dat heb ik dan ook gedaan.

    Ik krijg echter het antwoord dat het daar (bij DeHeeg support) wel lukt om verbinding te maken mbv een externe tool.

    Met andere woorden het ligt aan mijn computer. Dit is echter niet het geval en ik heb het ook vanaf andere locaties nog eens geprobeerd.

    Het probleem zit dus een beetje 'vast'. Dus ik dacht dat wellicht hier op het forum een oplossing zou weten.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.