Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Geen email verzending mogelijk??????

Anoniem
Jan2000
7 antwoorden
  • Gebruik al sinds enige tijd Outlookexpress, spamihilator en Norton systemworks. Draaide goed. Heb nu systemworks eraf gegooid en NOD32 geinstalleerd. Kon toen niet meer mailen. Server niet te bereiken. Heb toen spamihilator verwijderd, kon toen helemaal niet meer mailen, noch verzenden noch ontvangen, en daarna heb ik spamihilator opnieuw geinstalleerd en kan nu wel weer emails ontvangen maar niet meer verzenden. Nu ook NOD 32 verwijderd. Helpt niets. Kan niet meer verzenden alleen ontvangen terwijl de instellingen in Outlookexpress volgens mij wel goed zijn. Heb ook al in Outlook 'analyse en herstel' gedaan. Wat kan ik nog meer doen? Waar zou het aan kunnen liggen?
    Jan
  • extra accounts eigenschappen tabblad servers:
    staat hier de juiste smtp instelling; dus de smtp-instellingen van de provider via welke je inbelt/op het net zit???
    is er wellicht een vinkje bij ´voor deze server is verificatie vereist´?
  • De instellingen nog eens bekeken. Deze zijn goed. Heb overigens ook outlook express op de computer staan en daar kan ik dus wel mee verzenden. Er is mijn inziens iets met outlook express aan de hand. Misschien iets met poorten? Hoe kan ik outlook express in zijn geheel verwijderen, dus ook alle instellingen, ben ik ook mijn email kwijt maar dat is niet zo erg. En hoe kan ik het dan opnieuw installeren?
    Jan
  • Als ik spamihilator verwijder kan ik helemaal niets meer noch verzenden noch ontvangen. Terwijl de instellingen van de accounts weer teruggezet zijn naar hun oorspronkelijke waarden. Als ik het email programma start en druk op de knop verzenden/ontvangen geeft ie naar enige tijd aan: kan geen verbinding maken met de server ( account mail.home.nl, SMPT server: mail.home.nl, foutnummer 0x800cc0e. Staan er ergens anders ook nog instellingen bv in het register die daar ook nog mee te maken hebben?
  • Waar worden in microsoft outlook de gegevens over je instellingen van je account bewaard. Ook in het register en waar?
  • Niemand die iets zinnigs hierover kan vertellen?
    m. v. gr.
    Jan
  • HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\Outlook\OMI Account Manager

    of

    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem\Profiles\Outlook


    http://www.schoonepc.nl/instal/backup.html

    ongeveer in het midden van de pagina

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.