Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

E-mail problemen

Anoniem
Salseros
6 antwoorden
  • Hallo,

    Ik kan sinds vandaag mijn e-mails niet meer ophalen via mijn e-mailadres van mijn provider "speedxs".

    Ik krijg de volgende foutmelding:
    [quote:c29e1f1e23]Kan bericht nummer 15 niet ophalen. Account: 'pop3.speedxs.nl', Server: 'pop3.speedxs.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD[/quote:c29e1f1e23]

    Na de 60 secondes vraagt hij of ik nog 60 seconde wil wachten, daarna krijg ik uiteindelijk de volgende foutmelding:
    [quote:c29e1f1e23]De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.speedxs.nl', Server: 'pop3.speedxs.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F[/quote:c29e1f1e23]

    Ik heb dus wel verbinding tot de 15e mail (van de in totaal 42) en dan blijft hij dus hangen, virusje? Of toch problemen met mijn provider?

    Iemand raad?

    Bedankt!
  • Log eens in via de webmail van je provider. Mogelijk zit er een erg groot mailtje tussen die de zaak tegenhoud.
  • De computer maakt contact met de mail server maar Outlook heeft moeite met het verwerken van een of meerdere e-mails als gevolg van headerfouten. het betreft hier meestal spam e-mail die verminkt is.

    Oplossing: lees de e-mail met behulp van webmail en verwijder de boosdoener. In tegenstelling tot Outlook is webmail altijd in staat e-mail te verwerken ongeacht de kwaliteit.

    http://64.233.183.104/search?q=cache:Tngc8kv0fgwJ:www.easyhelpdesk.nl/faq/view.php%3Fqid%3D563%26subid%3D15%26catid%3D1+0x800CCC0F&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=2
  • \\Te enthousiast geklikt…
  • Bedankt, misschien enige uitleg over deze site?
    Moet ik me aanmelden en mijn e-mail adres van mijn provider ingeven (die vastloopt dus)?
  • Log hier in met je gebruikersnaam en wachtwoord van je internetprovider: https://webmail.speedxs.nl/src/login.php

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.