Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Junkmail Outlook Web Acces

Was klant bij Planet met voor de Mail PC Veilig, geen probleem. Sinds 3 weken over naar KPN ( heeft Panet overgenomen ) krijg nu in mijn Webmail allemaal Junk Mail ( 180 Ber per dag ), zie daar in mijn Outlook niets van. Gevolg na 4 dagen Mailbox Webmail vol ( 30 Mb ). KPN 2 x gebeld, weten geen oplossing. Extra PC veilig genomen, helpt ook niet. 2 Vragen, hoe kan ik dit voorkomen en/of kan ik in de instelling van Webmail aanklikken : bewaren junkmail 1 dag, net als in Outlook voor ongewenste Mail. Wie weet de oplossing alvast bedankt voor jullie reactie.

Anoniem
Hans Rutten