Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

geen outlook express met provider Online.nl

Anoniem
helicop
3 antwoorden
  • Beste mensen,
    Sinds kort ben ik veranderd van provider, Ziggo werd Online.
    Vanaf dat moment kan ik Outlook express niet meer gebruiken. Zelfs als ik de volledige identificatie heb aangepast verandert er niets en kan ik mijn mail alleen via de provider lezen.
    Graag suggesties om dit probleem op te lossen.

    Bedankt en groet, E.
  • wat heb je wel en niet veranderd

    1 email zal eindigen op @online.nl
    2 pop zal vermoedelijk worden pop.online.nl
    3 smtp zal vermoedelijk worden smtp.online.nl
    4 je wachtwoord
  • Bedankt voor de reactie.
    Alle standaard gegevens zoals je die noemt heb ik idd. gewijzigd.
    Ik heb zelfs al uren met die zogenaamde 'ervaren helpdeskmedewerkers'
    aan de telefoon gehangen en die komen er ook niet uit. Dus het vertrouwen in de provider word zo vanzelf minder. Vandaar mijn vraag aan dit forum
    Ik kan mijn mail wel via de webmail van de provider openen en versturen, maar heb dan wel beperkingen met zenden van foto's. En ook iets wat bij Outlook beter is, het uitfilteren van junkmail.
    In ieder geval op dit moment nog een succes met Outlook.

    Bedankt en groet E.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.