Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Ziggo drive (5gb) is gratis. Maar hoe log ik in?

Anoniem
jolo
6 antwoorden
  • Ziggo drive (5gb) is gratis. Wist niet dat het bestond en ben al 10 jaar bij ziggo (eerst @home)
    Ik kwam er achter met reclame over online backup.

    Maar hoe log ik in op ziggo drive?
    Moet ik me eerst ergens registreren?
  • https://www.ziggo.nl/#producten/internet/extra-diensten/online-backup/%3Fns_campaign=t4u&ns_mchannel=ppc&ns_source=google&ns_linkname=sea&ns_fee=0

    werkwijze staat onderaan de site vermeldt
  • Dank PS: Maar dat is de info die ik al had.
    ziggo drive geinstalleerd maar moet inloggen.
    En dat lukt me niet en ik kan niet vinden of ik moet registreren of welk account ik moet inloggen.

    Vraag is dan ook nog niet beantwoord.
  • als ik het zo bekijk moet je in het vak voor ziggoabonnees klikken op de bestelknop……
  • derkdejong, Bedankt.

    Ik heb online backup besteld en dan kan je kiezen voor de gratis versie.

    Je krijgt dan via de mail een mail met activatie code.
    Deze zou je volgens de instructie nodig hebben bij het instaleren. Maar daar wordt niet om gevraagd. Is overigens wel windows 7, 32bit.

    Start ik de ziggo drive op dan vraagt het om inlog en wachtwoord.

    Nog steeds het zelfde probleem. Welk account?

    Ik heb mijn mail adres en wachtwoord geprobeerd.
    Ik heb het mijn ziggo login en wachtwoord geprobeerd.

    Werken geen van twee.

    Iemand die weet hoe het moet of die het wel werkend heeft?
  • [quote:82c35d26b2="ravaoo2"]
    Iemand die weet hoe het moet of die het wel werkend heeft?[/quote:82c35d26b2]

    Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de helpdesk van Ziggo…. 8)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.