Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Email komt in spambox

Anoniem
Marc H
2 antwoorden
  • Beste,

    de communicatie ivm de verhuur van onze lokalen loopt langs een apart emailadres: "verhuur@*****.be"

    Nu is het probleem dat wanneer mensen een reservatie boeken de mail die we ter bevestiging sturen steeds in de spambox terecht komt.

    Is hier een oplossing voor?

    Mvg,
  • Lastig! Maar het probleem ligt hier volgens mij niet bij de verzender, maar bij de ontvanger.
    Heb even een kijkje genomen op jullie website. Boven het reserveringsformulier hebben jullie al deze tekst geplaatst: "Vergeet niet uw postvak "ongewenste email" of "antispam-map" eens na te kijken, aangezien het antwoord op uw reservatie daar soms wel eens durft in te belanden."

    Je zou die tekst vet kunnen maken om hem extra te laten opvallen. Ook zou je kunnen aanraden om het bewuste e-mailadres, "verhuur@*****.be", op te nemen in de lijst met contactadressen. Dan zal mail van die afzender ook niet meer in de spam-map (map Ongewenste berichten) belanden, maar veel mensen weten niet hoe ze dat moeten doen…

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.