Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Geen toegang tot mijnkpn

Anoniem
f.ramaekers
5 antwoorden
  • Ik heb twee pc's in een netwerk. Op pc1 krijg ik probleemloos toegang tot mijnkpn. Op pc2 niet. Op pc2 blijft het icoontje dat aangeeft dat de browser bezig is ronddraaien. Op beide pc's heb ik dezelfde versie van IE draaien, met de standaard instellingen. Op beide pc's draait PC Veilig met ook dezelfde instellingen. Op beide pc's heb ik de internet opties met elkaar vergeleken. Die zijn dus ook gelijk. Sterker nog op pc2 krijg ik geen toeging via IE en ook niet via Google Chrome. Wie kan uitleggen wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?
  • KPN doet het gewoon 24/7 helpdesk .
    leg het daar eens neer
  • Dat weet ik. Dat heb ik ook al geprobeerd. De KPN Helpdesk kwam niet verder dan de suggestie het eens met een andere browser te proberen, in dit geval dus Chrome.
  • Kijk eens in het host bestand of kpn.com daarin staat.
    Zo ja, dan eruit halen.

    Vr.gr
  • Dank je voor de tip. Maar wat bedoel je met het host bestand, waar vind ik die?

    Mvg

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.