Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Cistron ADSL Broadband maxx, iemand ervaring daarmee???

Anoniem
Chris de Boden
8 antwoorden
  • IK zit momenteel op chello en mijn snelheid is een drama de laatste tijd:
    [img:8f78e5299c]http://www.dekabeltraktor.nl/speedtest.jpg[/img:8f78e5299c]

    Nu wil ik overstappen op cistron Adsl en wel op het broadband maxx pakket. (7800kbps down en 512kbps up)

    Nu is mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met dit adsl pakket???
  • Hihi is inderdaad wel slecht ja. Heb geen ervaring met Cistron, maar lees er altijd goede dingen over! Vind het wel duur, vooral de aansluitkosten: totaal 350 euro ofzo met een ethernetmodem??
  • Cistron is gewoon goed en maakt ook het geld (al zijn ze niet gekoop) waar.
    Tevens zou ik als ik jou was eens even een hele boze e-mail cq. brief sturen aan Chello, want dit is echt een dieptepunt zou ik zo zeggen.
  • [list:38027ec8ac][*:38027ec8ac]Heb al een brief geschreven.
    [*:38027ec8ac]De ondeskundige helpdesk al meerdere malen gebeld en bij de laatste keer heb ik zowat heel de bijbel achterste voren voorgelezen.
    [*:38027ec8ac]Coax.nl (waar ik lid van ben) op de hoogte gesteld
    [*:38027ec8ac]De Consumentenbond (ook lid van) op de hoogte gesteld
    [*:38027ec8ac]En een mailtje naar tros radar gestuurd[/list:u:38027ec8ac]

    De 2e brief(opzeg brief) gaat zeer binnenkort, aangetekend en wel op de post.

    Ik pik het niet meer :evil:
  • Net weer een meting gedaan op de upc testserver.

    [size=18:de57397cfc][b:de57397cfc]Resultaten download test[/b:de57397cfc][/size:de57397cfc]

    Uitleg over deze resultaten vindt u hier

    Behaalde download snelheid: 55 Kbit/sec
    6.9 KByte/sec
    0.9 x ISDN
    De behaalde snelheid is: zeer laag
    Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk

    Ik denk er over om de maandelijkse automatische incasso stop te zetten

    Ik kan pas cistron aanvragen als mijn salaris gestoord is. :(
  • Hallo Chris,

    Om te beginnen kun je rustig de incasso stopzetten, maar stuur dan wel eerst een aangetekende brief naar Chello waarin je dit aan hun meld.
    Je kan je gewoon beroepen op het feit dat ze het contract niet nakomen.

    Ten tweede is er gelook ik bij Cistron een wachttijd van ongeveer een maand, dus nu aanvragen, betalen over een maand (of nog meer).
  • [quote:619131312e="Wisja"]Je kan je gewoon beroepen op het feit dat ze het contract niet nakomen.[/quote:619131312e]Waar is deze uitspraak op gebaseerd? Chello doet volgens mij echt geen uitspraken over de te halen snelheid, ze bieden internet aan en zolang dat werkt (hoe langzaam ook) houden zei zich aan het contract…
  • Zei bieden internet aan tegen een bepaalde te behalen snelheid.
    Ik heb zelf geen Chello maar Casema en die bieden in mijn geval 512/128 en dat gaat prima (kom er meestal zelfs iets overheen).
    Ik geloof dat Chello dit toch ook heeft dus wanneer je niet die snelheid haalt (en dan bedoel ik niet een kleine afwijking tot 15%) denk ik dat je rustig je geld terug kan gaan vragen.
    Zei bieden iets aan waarvoor je veel geld betaald en je krijgt daarvoor niet het produkt terug dat je wilt hebben.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.