Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Problemen met Outlook Express

dvanhijum
12 antwoorden
  • Helaas hebben de vele vragen over Outlook niet mijn probleem opgelost daarom wéér een onderwerp hierover.

    Mijn probleem is dat wanneer ik mijn 2e hotmail account wil toevoegen aan Outlook deze dit niet doet. Wel komt de melding dat de mappen worden gedownload maar zelfs na een uur is dat nog niet klaar, werkt dus niet.

    Het vreemde is dat mijn 1e hotmailaccount wel gewoon functioneerd bij Outlook.

    Outlook heb ik ondertussen 2 x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Eén keer vanaf CD (office) en ik heb een keer het hele outlook programma gedownload bij microsoft. Beide keren had ik hetzelfde probleem.

    Wie kan me helpen?
  • heb je het nou over outlook express of over microsoft outlook?
  • [quote:6b8395efa4="termin8or"]heb je het nou over outlook express of over microsoft outlook?[/quote:6b8395efa4]


    sorry vergeten te melden: het gaat hierbij om Outlook Express
  • waarschijnlijk pakt outlook ex het gewoon niet want op deze manier moet oulook ex de hotmail inbox twee keer downen ik denk dat je hierdoor een conflict krijgt.
  • een vriend van mij echter heeft 4 verschillende hotmailaccounts in zijn outlook express staan wat geen conflicten geeft

    daar zit 'm de fout niet in denk ik
  • als het kan dan moet je even al je gegevens controleren zoals passwords inloggegevens, en als het bij die vriend wel kan moet je misschien ook even kijken naar de versie
  • hij heeft dezelfde versie

    alle gegevens kloppen, ben ik al tig keer nagegaan, maar daar is niks mee! (was dat maar zo :D )
  • heel misschien zou het kunnen liggen aan de windowsversie, browserversie, updates die geinstalleerd zijn op windowsupdate.microsoft.com, maar dat lijkt me onlogisch. verder kan ik je niet helpen helaas :-?
  • zou mischien kunnen maar het is wel zo dat ik net alle updates bij microsoft heb geïnstalleerd…
  • ook van office?
  • algemene security update e.d.
  • Ik heb wel 5 accounts, en het werkt bij mij vlekkeloos.
    Zou het héééél misschien aan het volgende kunnen liggen:

    Als je maar één account hebt, dan heb je meestal een vinke staan bij Accounts/Eigenschappen/Verbinding: "Voor deze account altijd deze verbinding gebruiken".

    Bij meerdere accounts moet dat vinkje daar weg, en in plaats daarvan in het tabblad Algemeen een vinkje plaatsen bij "Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie". Dit dus even instellen op alle accounts.

    Met vriendelijke groet,
    Jan de Boer

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.