Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

@HOME en communicatie met haar klanten

Anoniem
Computerfreaky
1 antwoord
  • Omdat toen ik begon met kabelinternet de mailservers van @HOME meer plat lagen dan dat ze te bereiken waren, gebruik ik al jaren een eigen mailaccount op een domein waarvan ik de rechten heb. Nu heb ik @HOME al enkele malen gevraagd om mijn rekeningen en ook aankondigingen van bijvoorbeeld prijsstijgingen op mijn eigen maildomein te ontvangen maar @HOME blijft dit weigeren. Men stuurt rekeninginformatie en alle andere informatie ALLEEN naar het primairy @HOME adres (die ik niet ken, ben de wachtwoorden kwijt en wil die adressen ook helemaal niet gebruiken).

    Ik vind dit nogal wat. Mag ik als klant nog zelf bepalen waar ik 'digitaal woon' en mijn post wens te ontvangen?

    Zijn er meer mensen die geprobeerd hebben @HOME toch zover te krijgen de mail op een ander dan het primairy @HOME account te ontvangen, en met welk succes?

    mvgroet Edmond

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.