Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

wachtwoord inbelverbinding

Anoniem
None
2 antwoorden
  • Ik kan mijn wachtwoord externe toegang niet opslaan. het vakje wat ik zou moeten aanvinken is grijs. IK heb de hele help-functie van microsoft doorlopen, zonder resultaat. Ook heb ik op internet gezocht, maar ook daar vond ik geen oplossing.

    Wie helpt??
  • [quote:6bd7e652c6="Joost Schulze"]Ik kan mijn wachtwoord externe toegang niet opslaan. het vakje wat ik zou moeten aanvinken is grijs. IK heb de hele help-functie van microsoft doorlopen, zonder resultaat. Ook heb ik op internet gezocht, maar ook daar vond ik geen oplossing.

    Wie helpt??[/quote:6bd7e652c6]

    Effe ctrl+v gedaan vanaf support.microsoft.com:

    Methode 1
    Klik bij het starten van Windows 95/98/Me niet op Annuleren in het aanmeldingsdialoogvenster. Als u nog geen wachtwoord hebt, typt u een nieuw wachtwoord in het vak Wachtwoord. U kunt ook een blanco wachtwoord maken door op OK te klikken. Als u een blanco wachtwoord maakt, wordt u bij het starten van Windows 95/98/Me niet meer verzocht om u aan te melden. Met een blanco wachtwoord kunt u niet verhinderen dat anderen toegang krijgen tot uw computer, maar u kunt hiermee wel uw wachtwoord opslaan bij gebruik van Inbelnetwerk of van een gedeelde netwerkbron.

    OPMERKING: als u een blanco wachtwoord maakt terwijl u met gebruikersprofielen werkt, kunt u het Inbelnetwerk-wachtwoord niet opslaan. Het Inbelnetwerk-wachtwoord kan namelijk niet worden opgeslagen als er gebruikersprofielen actief zijn.

    Als u Windows 95/98/Me opnieuw wilt starten, zodat het aanmeldingsdialoogvenster wordt weergegeven, gaat u op een van de volgende manieren te werk.

    Als Microsoft Internet Explorer 4.0 niet is geïnstalleerd:

    Klik achtereenvolgens op Start, op Afsluiten, op 'Alle programma's afsluiten en u opnieuw aanmelden' en op OK.

    Als Microsoft Internet Explorer 4.0 wel is geïnstalleerd:

    Klik achtereenvolgens op Start, op <Gebruikersnaam> afmelden en op Ja.
    Methode 2
    Installeer Client voor Microsoft-netwerken of Client voor NetWare-netwerken in het venster met netwerkeigenschappen.

    Of zie:

    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL;148925
    of
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL;141858

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.