Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Norten AntiVirus

None
4 antwoorden
  • hallo,
    ik heb norten anti virus 2004 op mijn pc geinstalleerd. na het installeren van het programma moest ik de pc opnieuw opstarten. na het opstarten krijg ik het volgende bericht:

    Norten AntiVirus has encountered an internal program error.
    Uninstall and re-install Norten AntiVirus.

    nou, ik ging het anti-virus opnieuw installeren, na het installeren moest ik weer opnieuw opstarten en na het opnieuw opstarten krijg ik weer hetzelfde bericht.

    wie iemand wat er aan de hand is met het programma?
    heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?

    wie kan me helpen aub???

    alvast bedankt,
    EmalshaH
  • Hallo

    Is het een orginele legale versie???
    Staat er nog een andere virusscanner op je computer of heb je de vorige niet volledig verwijderd???
    Je zou ook eens kunnen kijken op de site van norton.
    www.symantec.nl

    edit:

    http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/navintl.nsf/fc4bd4ecb53b3302882566980050fb15/cf9897b197db3cbb80256e5f0033575c?OpenDocument&prod=&ver=&pcode=&src=&miniver=&tpre=nl&prev=&dtype=


    Groetjes

    Radlab
  • [quote:df4bffc3be="EmalshaH"]hallo,
    ik heb norten anti virus 2004 op mijn pc geinstalleerd. na het installeren van het programma moest ik de pc opnieuw opstarten. na het opstarten krijg ik het volgende bericht:

    Norten AntiVirus has encountered an internal program error.
    Uninstall and re-install Norten AntiVirus.

    nou, ik ging het anti-virus opnieuw installeren, na het installeren moest ik weer opnieuw opstarten en na het opnieuw opstarten krijg ik weer hetzelfde bericht.

    wie iemand wat er aan de hand is met het programma?
    heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?

    wie kan me helpen aub???

    alvast bedankt,
    EmalshaH[/quote:df4bffc3be]

    Hoi,
    Ik had ook zoiets, en heb toen gekeken waar hij stond en het was een ingepakt bestandje in doc.en settings/temp heb het weg gegooit en alles werkt perfect.
  • het kan ook zijn dat je een virus op je computer hebt. Scan even voordat je NAV opnieuw gaat installeren. Bijvoorbeeld via www.wilders.org en dan naar free services
    Jan

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.