Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Wie heeft de oplossing?

5 antwoorden
  • Hallo allemaal,na de zeer goede ervaring de laatste keer met het probleemoplossen in mijn computer wil ik nogmaals jullie kennis (mis)gebruiken.Het betreft de computer van mijn maat.Zoals jullie in de log kunnen zien heeft hij o.a. last van portal pagina's die steeds terug komen ze zijn al op div manieren gewist maar komen toch steeds terug.Er staat ongetwijfeld nog meer rommel tussen die er ook vanaf moet.Hij heeft ook een aantal programma's om schoon te maken er niet opstaan die eerder ook aan mij geadviseert zijn.Als ik bericht van jullie krijg kan ik niet direct reageren omdat ik dan naar hem toe moet om het uit te voeren. gr volkert wisman > Logfile of HijackThis v1.98.2 > Scan saved at 23:07:28, on 19-12-2004 > Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) > MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) > > Running processes: > C:\WINDOWS\System32\smss.exe > C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe > C:\WINDOWS\system32\services.exe > C:\WINDOWS\system32\lsass.exe > C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe > C:\WINDOWS\system32\svchost.exe > C:\WINDOWS\System32\svchost.exe > C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe > C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe > C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe > C:\WINDOWS\Explorer.EXE > C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe > C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe > C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe > C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe > C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe > C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe > C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe > C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe > C:\WINDOWS\System32\ntcpl.exe > C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe > C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe > C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe > C:\Program Files\Digital Image\Monitor.exe > C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe > C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe > C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe > C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe > C:\Documents and Settings\beheerder\Local Settings\Temp\Tijdelijke map 1 > voor hijackthis.zip\HijackThis.exe > > R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = > file:///C:/Program%20Files/EnterOne/Portal/portal.html > R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = > http://www.hp.com > R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Startpagina = > file:///C:/Program%20Files/EnterOne/Portal/portal.html > R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = > http://www.hp.com/ > R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = > Koppelingen > O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - > C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx > O2 - BHO: (no name) - {49E0E0F0-5C30-11D4-945D-000000000000} - > C:\WINDOWS\system32\IEHelper.dll (file missing) > O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program > Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll > O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - > C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll > O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program > Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll > O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - > C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx > O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - > C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll > O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe > O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe > O4 - HKLM\..\Run: [Cpqset] C:\Program Files\HPQ\Default Settings\cpqset.exe > O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program > Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe > O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control > Panel\atiptaxx.exe > O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Program Files\Common > Files\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r > O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe > O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe > O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe > O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Program > Files\Hewlett-Packard\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe > O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe > O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP > Software Update\HPWuSchd.exe" > O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec > Shared\ccApp.exe" > O4 - HKLM\..\Run: [NvCplD] C:\WINDOWS\System32\ntcpl.exe > O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe > O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" > /background > O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program > Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe > O4 - Global Startup: Monitor.lnk = ? > O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no > file) > O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - > {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file) > O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - > C:\WINDOWS\web\related.htm > O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - > {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm > O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - > C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE > O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - > {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program > Files\Messenger\MSMSGS.EXE > O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet > Explorer\Plugins\NPDocBox.dll > O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.hp.com > > _________________________________________________________________ > Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/ >
  • Deinstalleer switch in software onder het configuratiescherm en post een nieuwe logfile aub.
  • Ga ik doen dank je . gr volkert
  • pcguy,Ik heb gedaan wat je gezegd hebt en het probleem is idd opgelost, dit wilde ik alvast laten weten want het logfile kreeg ik niet naar mijn computer opgestuurd zodat ik het dus niet hier kon plaatsen(het probleem was dat ik de opgeslagen file niet kon openen, de computer vroeg dan om om op het web te zoeken oid.Ik heb hyjack nog een keer opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet.)Ik ga dit nog wel proberen in orde te maken,alvast bedankt. gr volkert
  • Hij mag als het jou niet lukt die log ook naar mij doorsturen, pcguyAPENSTAARTJEspyware-politie.nl (APENSTAARTJE veranderen in bijbehorend teken)

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.